Gootti.net

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.05.2009 15:14

Lainaus: HepZusi

Mullapa on Live in the Y.M.C.A. tuplavinyyli ja ei nolota yhtään. Makso yhen euron ja on hinnakkaampi.

Respect - oma kokoelma maksoi ainakin 4 euroa, löysin jostain alelaarista...

Lainaus: HepZusi

Ainiin Manowarin Battle Hymns näkyy tänne hyllyltä!

Hah! Manowarin koko tuotanto kiiltelee hyllyssä, enkä edes häpeä!
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2009 23:30
Hankkiuduin kaikista pahimmista luurangoista eroon jo aikaa sitten (mm. levyjä joita sain synttärilahjaksi vuonna kivi ja keppi)... hmm. Tällä hetkellä noloin taitaa olla The 69 Eyesin Devils. Ei minulla sinänsä ole mitään bändiä vastaan, ja aikaisempi tuotanto tietyiltä osin on minusta ihan kelpo kuunneltavaa, esim. Blessed Be -levystä tykkään edelleen. Sen jälkeen vain tyypeillä lähti homma kulkemaan alamäkeen joka on jatkunut tähän päivään saakka, ja nykyään ei vois paljoa vähempää kiinnostaa.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.05.2009 19:57
olisko noi vanhimmat levyt ensimmäisen ja kolmannen luokan väliseltä hoppari-jaksolta...[siis kyllä, olen ollut kakarana lökäpöksy] Eminemin levy oli ainakin jossain vaiheessa tallella, en tiedä enää missä se on...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.05.2009 20:10
Neljän levyn reggae-kokoelma ! Missä h...tin mielenhäiriössä olen ollut. No ne on kyllä 10 vuotta vanhoja
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.06.2009 23:58
Minä en harrasta noloja levyjä.
Kaikella on joku tarkoitus.

Tosin olen pohtinut pitkään hyllyssäni majailevien Cradle of Fithin ja Immortalin levyjen olemassalon perusteita... Jotain nostalgian kaikua 15 vuoden takaa... Ehkä? En kyllä ymmärrä, en ole ikinä tykännyt niistä. Yritin jossain mielenhäiriössä teininä opetella, mutta epäonnistuin. Ehkä ne muistuttavat siitä minne olisin voinut ajautua...
Kirjoittanut: Misery94 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.06.2009 00:08
Noloin on varmaan The 69 Eyesin Hollywood Kill tai sitten Teräsbetonin Vaadimme Metallia, ja en tiedä miksi olen ne ostanut koska en kummastakaan tykkää ollenkaan. Niin ja sitten on joku Michael Jacksonin kokoelma levy jota en ole muistaakseni ikinä kuunnellut kokonaan.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2009 20:06
Tämän hetken noloin levyni taitaapi olla isoveljeltä joskus vuonna miekka ja kilpi saatu Throne of Chaosin Menace and Prayer -lätty. Velipoika pisti paskan kiertämään; lätty on suunnilleen maailman hirveintä meloheviä hemmetin noloilla ärrimurrivokaaleilla varustettuna. Yleensä örinä/rääkynä on mieleeni, mutta tämän bändin solisti kuulostaa vain kurkkumätäiseltä Mikki Hiireltä. Lisäksi biisimateriaali on käsittämättömän ponnetonta ja mielikuvituksetonta, eikä levystä jää kymmenenkään kuuntelukerran jälkeen mitään mieleen. Kaikkein ärsyttävintä tässä on se, että kukaan ei halua tätä! En pääse tästä eroon! Ilmeisesti minun pitää hakata lätty kirveellä tuhannen palasiksi, kun ei näytä kenellekään kelpaavan.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.07.2009 18:45
Noloimpia levyjäni ovat luultavasti Lordin get heavy ja the monsterican dream. Pahinta on, että myönnän jopa pitäväni muutamasta biisistä noilta levyiltä. Silti olen kovasti miettinyt miten pääsen kyseisistä levyistä eroon, luultavasti lahjoitan ne pahaa-aavistamattomalle tutulle, joka tulee kiroamaan minut vielä syvälle h*lvetin syövereihin.

Näköjään hyllyssä komeilee myös Soulrelic -yhtyeen levy Love is a lie we both believed. Ostin kyseisen levyn, koska televisiosta kuulin kerran pätkän jostakin heidän kappaleestaan ja se mielestäni kuulosti hieman sentencediltä. Kauhea totuus paljastui minulle myöhemmin, levy ei todellakaan kuulosta sentencediltä eikä miltään muultakaan jota kutsuisin hyväksi musiikiksi.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.07.2009 00:02
Noloimmat.... hmm... Hävettävimmät levyt kaapissa ovat kyllä ehdottomasti t.a.t.u. ja Britney Spears.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.07.2009 23:29

Lainaus: The Evil Fairy

Noloimpia levyjäni ovat luultavasti Lordin get heavy ja the monsterican dream

Hahaa, mullapas on kaikki Lordin levyt, enkä niitä kovin häpeällisinä edes pidä. Joskus aikanaan (lähinnä ennen sitä euroviisubuumia) tykkäsin Lordista ihan tosissani, varsikin juurikin näistä kahdesta ensimmäisestä lätystä. Vieläkin jotkut biisit kolahtavat vähintäänkin nostalgiamielessä (Would you love a Monsterman on vaan niin klassikko ; D), ja näitä vanhempia levyjä on tullut satunnaisesti viime vuosinakin huvikseen soitettua. Sen uusimmankin tosiaan ostin, mutta sen olen kuunnellut ehkä kerran. Ei vaan oikein jaksa innostaa.

Oman levyhyllyn noloimpiin kuuluvat varmaan jotkut lapsuudessa kuunellut tyttöpoppibändit (kuten joku Tiktak), jotka ovat sinne vain jääneet pölyyntymään. Tosin eipä ne silloin n. 8-10-vuotiaana nolottaneet.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit