Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.07.2009 10:55

Lainaus: Sire

Tällä hetkellä noloin taitaa olla The 69 Eyesin Devils.

Samoin minulla! Olin joskus muinaisuudessa kovakin The 69 Eyes -fani, mutta inhosin silti aina kyseisen levyn August Moon -biisiä. Toinen häpeäpilkku on Avril Lavignen Under My Skin, jota on tullut kuunneltua pienempänä enemmän kuin kerran.
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2009 20:30
Ahahah, noloimmat? Ehdottomasti siihen kärkeen menevät menneisyydessä ihkutetut Antti Tuiskut (jotka kyllä dumppasin pois sieltä, olivat niin järkyttävän rasittavan näköisiä) ja sitten jotain sitä sarjaa muitakin levyjä. Taisi sieltä yksi Gimmelinkin levy löytyä, joka sekin lähti hyvin nopeasti pois niin kauas kuin pippuri kasvaa. Ihan kuvottavaa, miten pystyinkään kuuntelemaan koskaan jotain tuollaista. Tällä hetkellä sieltä ei pahemmin mitään ihmeen noloa löydykään, paitsi ehkä joku randomin brittilaulajan levy, joka ei muuten ole yhtään minun tyyliäni, mutta tykkään sanoituksista. No, pysykööt ainakin toistaiseksi siellä.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2009 21:04
Levyhyllystä löytyy Amy Diamondin kaksi ensimmäistä levyä Ja hesen joku lastenaterianmukana tullut robottidisko tai joku vastaava =D Luoja tietää miten nekin siellä on
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2009 19:12
Cradle of Filthin joku aivan kamala ja ruma lätty jonka nimeä en edes muista. Ehkä se ei edes ole kovin nolo, mutta itseäni hävettää se aivan kamalasti ja vihaan sitä, yh. Joskus aikoinaan eliminoin kaikki nolot levyt suorinta tietä kaatopaikalle, mutta tuossa kesän alussa kaappeja siivotessani löysin Mamban Meille vai teille-levyn. Voin puolustella sillä, ettei se ole minun vaan äitin. Miksi se oli minun kaapeissa, sitä en tiedä.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2009 20:36
Argh, nyt löytyi lisää nolouksia. -.- Tämä levypari kuskataan välittömästi kaatopaikalle: Gimmelin kaksi lättyä. Voi luoja mitä musiikkia sitä on penskana kuunnellut! Samaan kaatopaikalle kuskattaviin menee myös humppahärväkkä Eläkeläisten levy jonka sain joskus kaverilta.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2009 13:47
Eih... löytyypä täältäkin ilmeisesti Gimmelin kolme levyä. Kaikkea sitä on tullut kuunneltua joskus.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2009 13:57
öömm.. the rasmuksen levyjä kauhee kasa, sit gimmelin eka levy ja pikku g:n levy... mitäs niitä muita oliskaa...aa! joku kamala pop kokoelma levy :''D
Kirjoittanut: Wampyyre (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2009 19:15
The Rasmusta, O-Zonea, Britneytä, Spice Girlsiä, Antti Tuiskua, Tiktakkia, Gimmeliä, Pikku G:tä, jotain bilehilekokoelmia... Näitä riittää
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.08.2009 23:50
Minä heivasin kaikista noloimmat 90-luvun puolivälin aikaan hankitut silloiset hittialbumit hyllystäni onneksi jo vuosikymmen sitten,mutta valitettavasti tästä taloudesta ne eivät ole edelleenkään täysin poistuneet,sillä sopivaa loppusijoituspaikkaa moiselle kuonalle ei ole edelleenkään löytynyt.Jostain laatikoiden syövereistä intoutunut muinaisjäänteiden etsijä voi siis todennäköisesti edelleen löytää Spice girlsiä,XL5ttä,Captain Jackia ja Hittibuumi-kokoelmia.Puistattavaa.Onni onnettomuudessa,että olin sen verran persaukinen pentu ettei minulla ollut varaa ostaa moisia musiikkitaiteen helmiä kovinkaan montaa.

Kerkko Koskista en suostu häpeämään,joten nykyisessä hyllyssäni minua häiritsevät lähinnä muutamat melo/sankarihevilevyt,joita en enää kuuntele,mutta joista en osaa luopuakaan.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.08.2009 19:39

Lainaus: Wampyyre

The Rasmusta

Grrr... Ko. bändi kuuluu edelleen yhteen suosikeistani, vaikka se onkin aika erilainen kuin muut. Olen kuunnellut tuota 8-vuotiaasta, ei siitä vain osaa luopua. Jotenkin nostaa niskavillat pystyyn aina kun joku listaa sen tänne, vaikka tietty, makunsa kullakin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit