Gootti.net

parhaat sanoitukset

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:03

Lainaus: darkAngel

mitkä on mielestänne sellasia biisejä missä on paras sanotus ja mikä kohta niissä eritoten on paras

Mitä jos opettelisit käyttämään välimerkkejä? Lause päättyy pisteeseen, ei kolmeen pisteeseen. Isot kirjaimet opittiin jo ala-asteella.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:11

Lainaus: Velvet Grey

Mitä jos opettelisit käyttämään välimerkkejä? Lause päättyy pisteeseen, ei kolmeen pisteeseen. Isot kirjaimet opittiin jo ala-asteella.

no sori jos en aina jaksa kirjottaa niinku pitäs. mä kirjotan tällä tavalla ja jos se haittaa ni anteeks iha kamalasti
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:09

no sori jos en aina jaksa kirjottaa niinku pitäs.

Yleinen selitys, mikäli ei vaan yksinkertaisesti osaa.
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:13

Lainaus: Ximmo

Yleinen selitys, mikäli ei vaan yksinkertaisesti osaa.

no totta helvetissä mä osaan... tyhmäksikö te mua luulette!? jumalauta. ku ei vaa jaksa ruveta aina kirjottaa kaikkien äidinkielellisten sääntöjen mukaan. kirjottaa näin paljon nopeemmin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:18
*käkättelee itsekseen*

En nyt tähän hätään keksikään sellaista kappaletta, jonka sanoitukset edustaisivat mitään divergenttiä sen kummemmin. Mutta huonosti äännetty yläaste-englanti on kyllä karmeaa kuunneltavaa, joka pilaa muuten ihan hyvän idean. >_<
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.05.2007 21:16

no totta helvetissä mä osaan... tyhmäksikö te mua luulette!?

Mikäli kirjoittaa nopeammin välittämättä kielioppisäännöistä ja välimerkeistä, niin se siis tarkoittaa sitä, että niitä joutuu tosiaan miettimään. Toisin sanoen osaaminen on ainakin huteraa, joskin pienellä pinnistelyllä homma voi onnistua.

Ei, en luule tyhmäksi, sillä käsittääkseni älykkyysosamäärä muodostuu muustakin kuin kieliopin osaamisesta. Muutenkaan tapoihini ei kuulu henkilökohtaisuuksiin meneminen näin keskustelufoorumilla, vaikkakin moni ymmärtää viestini aina väärin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 29.05.2007 21:41

Lainaus: Velvet Grey

Onko ulkoasu sisältöä tärkeämpi, kas siinäpä pulma.
  • Lähetetty: 29.05.2007 22:41

Lainaus: poison

Onko ulkoasu sisältöä tärkeämpi, kas siinäpä pulma

mun mielstä sisältö on paljon tärkeämpi. sitä paitsi en osaa kymmensormijärjetelmää kun ei ollut yläasteella ATK:ta. ku olin valinnu saksan valinnaiseks ni sen takia ei ollu. ni anteeks nyt jos en jaksa välittää ****** vertaa jostain kielioppisäännöistä vaikka ne osaankin.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 22:46
aika hyviä biisejä muuten ootte valinnu (huom porukan tyhmimmille, tämä oli sarkasmia)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 29.05.2007 22:52

ni anteeks nyt jos en jaksa välittää ****** vertaa jostain kielioppisäännöistä vaikka ne osaankin.

Aivan totta. Ei kannata pyydellä anteeksi.

Lainaus: Und3ad

aika hyviä biisejä muuten ootte valinnu (huom porukan tyhmimmille, tämä oli sarkasmia)

Joo, mennyt vähän off-topic, mutta sallittakoon
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit