Gootti.net

parhaat sanoitukset

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 22:54

Lainaus: poison

Aivan totta. Ei kannata pyydellä anteeksi

no kiitosta vaan.

Lainaus: poison

Joo, mennyt vähän off-topic, mutta sallittakoon

lievästi snottuna mettään joo... mutta mitäs me pienistä kun ei pienetkään meistä
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:02

Lainaus: darkAngel

lievästi snottuna mettään joo... mutta mitäs me pienistä kun ei pienetkään meistä

pienet on söpöjä! mä välitän pienistä no joo nyt voitas mennä takas topicciin... ehkä. mä sanoin jo mun biisin
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:43
On paljon hyviä sanoituksia, mutta jostain syystä Indican joissain biiseissä on parhaat sanoitukset...
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:00

Lainaus: Evil Kitty

On paljon hyviä sanoituksia, mutta jostain syystä Indican joissain biiseissä on parhaat sanoitukset...

niin ja lordilla on kans aika kivoja sanoituksia
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:07

Parhaat sanoitukset maailmassa...
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:37

Parhaat sanoitukset maailmassa...

taijat olla kovakin fani... mä tykkään kans. omistan nimittäin kaikki levyt tähän mennessä niiltä.
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:42

taijat olla kovakin fani... mä tykkään kans. omistan nimittäin kaikki levyt tähän mennessä niiltä.

Itseasiassa, kyllä olen... Omistan kaikki Lordiin liittyvän kirjallisuuden, suuren osan oheistuotteista, kaikki levyt, 2 sinkkua ja rutkasti vaatteita ja julisteita ja lehtileikkeitä yms... Toiset fanit tietävät, että avatarin kuvassa on Enary, Lordin entinen kosketinsoittaja...
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:53

Lordin entinen kosketinsoittaja...

oli paremman näkönen ku se nykyinen (tai no, paremman näkönen maskeeraus ja puvustus )
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:57

Itseasiassa, kyllä olen... Omistan kaikki Lordiin liittyvän kirjallisuuden, suuren osan oheistuotteista, kaikki levyt, 2 sinkkua ja rutkasti vaatteita ja julisteita ja lehtileikkeitä yms... Toiset fanit tietävät, että avatarin kuvassa on Enary, Lordin entinen kosketinsoittaja...

mä ainakin tiedän. sitä mä en tienny että se on entinen... mä vaan luulin että se on muuttanu taiteilijanimen. ku eiks niiltä eronnu se niitten basisti joskus. kalma. aivan ihana puku sillä oli.
  • Lähetetty: 30.05.2007 19:05

mä ainakin tiedän. sitä mä en tienny että se on entinen... mä vaan luulin että se on muuttanu taiteilijanimen. ku eiks niiltä eronnu se niitten basisti joskus. kalma. aivan ihana puku sillä oli.

Historia lyhyesti: Eka kokoonpano oli laulaja mr. Lordi, koskettimien Enary, basson G-Stealer ja kitaran Amen ja Urmas. Ei rumpalia.
G-Stealer lähti Englantiin ja Urmas Norjaan.

2002: Magnum (Basso), Enary (Koskettimet), Lordi (Laulu), Amen (Kitara) ja Kita (Rummut). Magnum erotettiin soittotaidon puutteen vuoksi ja tilalle otettiin Kalma.

2005 Enary erotettiin, sillä muut kuin Lordi eivät pitäneet hänestä. ´Kalma erosi, sillä hänellä ei ollut aika bändille.

2006 tulivat Awa ja Ox.

Ehheh, innostuin...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit