Lainaus: Liisa Peililasimaassa
Eli, päätin aloittaa tämän threadin, koska tunsin vastaavan metallialbumeja suosittelevan threadin vääryydeksi, siitä syystä, että usein gootti ja metalli assosioidaan sukulaisgenreiksi etenkin metallimusiikin yleisön keskuudessa
Jos olisit viitsinyt lukea ketjua pitemmälle, niin olisit huomannut, miten asiaa perusteltiin.
1) Ketjun nimi oli "Metallilevyt, joista goottikin voi innostua."
2) Luuletko että tosissani luulen että gootti ja metalli on sama asia? Valaisen: en luule. On minulla sen verran ikää ja kokemusta kertynyt että ainakin nämä kaksi osaan erottaa toisistaan.
3) Kyse oli musiikkimaun laajentamisesta, siitä että metallin parissa on tehty myös joitakin erittäin hyviä kappaleita/levyjä joista pitävät myös ei-metallistit, joita siinä suositellaan. Aina ei tarvitse leikkiä goottihiekkalaatikolla.
Sisälukutaitoa, kiitos.
Itse suosittelen Firevisionin The Game You Play -levyä. Vaikka onkin jokseenkin vaihtelevan laatuista, mutta enimmäkseen hyvää ellei loistavaa, niin kelpaa automatkoille minulle oikein hyvin. Samoin Iriksen Awakening on myös kelpo levy, vaikkei timangia olekaan.