Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!
Lainaus: Suokas
Marilyn Mansonin uusi levy on aika poppia
If you're Hook, then who am I? You are a codfish.
Lainaus: Heetteri
Garbagen
Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels
Lainaus: Deadboy
Läppähän toi toki oli mutta mielestäni huono sellainen. Miten BS olisi erityisesti JUURI SELLAISTA pop-musaa mista goottiskeneä seuraavat voisivat pitää? Mielestäni ei mitenkään, oikeastaan päinvastoin. En jaksa alkaa perustelemaan mutta heitänpä muutaman paremmin sopivan esimerkin:-Viola (Suomi)-80th Disorder (Suomi)
Lainaus: phaeryen
Vai ollaanko taas akselilla en jaksa alkaa perustelemaan.
(miksi ne eivät ole poppia? -ne julkaistaan pienlevy-yhtiöllä, myyntiluvut ja tunnettuus mitättömän pieniä, tai rautalangasta vääntäen operoidaan tasolla nevahööd.
Tuolla perusteella esimerkiksi kotiteollisuus olisi poikabändimusaa, ja herraties mitä muuta miksi herrat ovat veistoksiaan tituleeranneet. *****.)
Wham Bam Thank You Ma'am!
Sure man. Fingerpainting's cool.
Lainaus: Liisa Peililasimaassa
Tuli muuten mieleen hienoinen ongelma koskien sanaa popmusiikki. Mikäli se tarkoittaa sitä, mitä itse kuvittelen sen tarkoittavan, eli populaarimusiikkia, eli helposti myytävää, nopeasti sulatettavaa ja kaupallista musiikkia, eikö silloin kotiteollisuudet, cradle of filthit sun muut ole juuri tätä popmusiikkia?
koska luulisin ajatelleeni alkujaan threadin käsittelevän Duran Duran, Deparit, Eurythmics -linjalla kulkevaa musiikkia,
Lainaus: Vampira_666
köh,miten niin? No itse saan tuon levyn vasta jouluna joten pääsen arvostelemaan sen itse..
En Oikein Ymmärrä!
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.