Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suositelkaa poppialbumeja, joista goottiskeneä seuraavat voisivat pitää

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.04.2008 22:45
Nyt kun Franz Ferninandia ei enää ole tullut joka tuutista, voi näin jälkikäteen tehdä arvion että varsinkin eka levy on aivan jumalattoman hyvää poppirockia, huolimatta että onkin kaikin puolin niin valtavirtaa, ja yleensä mulla tökkii sellaiset jutut.
PS. Olin muuten aivan liian kireä tuossa pop-musiikki -sanailussa aiemmin...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2008 19:09
Superchick, tiedä sitten onko se ihan poppia mutta jtn kevyempää menoa anyway : P
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.04.2008 11:33
Minä totesin pitäväni suuresti Ultra Brasta Toisaalta, ehkä se johtuu siitä, että olen kuunnellut sitä jo ihan pienenä ja laulanut nykyään myös kuorossa.
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2008 00:02

Lainaus: Melia

Eräs mainitsemisen arvoinen on myös Michael Jacksonin 80-luvun syntikkapoppi (ja myös muutamat sitä seuranneen vuosikymmenen tuotokset), johon sekoittui tosin paljon muutakin, mutta luulisin herran olevan kelvollinen tähän topiciin mainittavaksi.

Nyt en kritisoi pahalla, mutta
Michael Jackson on jotain aivan muuta kuin "syntikka poppia", mutta 1987 ilmestynyt Bad-levy voisi sulattaa jonkun muunkin kuin minun sydämen
Toinen Jacksonin perheen jäsenkin on tehnyt aina väliin ei niin poppia musaa. Tsekatkaa Janet Jacksonin biisit: Nasty ja Black cat.

Alias: Michael Jacksonin suuri rakastaja jo vuosia
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 03.05.2008 11:12
^hetkinen... minä en kyllä tykkää Möykkäelin Jaksosesta... tarkkuutta niihin lainauksiin!
Kirjoittanut: Illumium (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Illumium
  • Lähetetty: 04.05.2008 06:44
Olisivatkohan esim Björk ja Kate Bush poppia jollakin asteikolla?
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2008 17:31
No en nyt tiedä miten muut tykkäävät, mutta minun mielestäni I Was A Teenage Satan Worshipperin The Lemonade Ocean -levy on aivan erinomainen. Suosittelen.
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2008 18:58
Malice Mizer? En tiedä miten tuo pitäisi genrettää, koska on sitä joskus gootiksikin sanottu. Merveilles-albumi on sitä popahtavinta Marisua. Musiikkivideo kappaleesta Au revoir ja live kappaleesta Brise. Noita on vain hankala löytää kaupoista
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 10.05.2008 02:02

Lainaus: Iiriva

Minä totesin pitäväni suuresti Ultra Brasta

Jösses, ajattelin ettei kyseinen kokoonpano ole lähes kellekään tuttu!
Itse tutustuin Ultra Brahan vanhempieni kautta, eli lapsuudessani olen siihen otteen saanut, ja pyöräytettiinpä sisaren kanssa viiden ja seitsemän kesäisinä vanhempiemme ystäväpariskunnan juhlapaviljongissa Sinä lähdit pois.
Hyvin se kuulemma meni, mutta enpä tiedä oliko niin pienillä tenavilla vielä aidosti sävelkorvaa, mutta hyvät muistot ainakin jäi.

Poppipuolelta suosittelisin Anssi Kelaa.. Ja hiukan vanhempaa tuotantoa, eikä vain joskus pinnalle jääneitä hittejä kuten Minä ja Morrison - elokuvaankin sisältyvä Milla.
Olen aina pitänyt sanoituksista ja miehen itsensä yleismeiningistä pääsääntöisesti.

Lisänä vielä tämäkin lapsuudesta jäänyt, Edu Kettunen. (tosin ei niin pop, en itseasiassa tiedä mihin luokitteluun menisi, mutta artisti tunnetaan ainakin Lentäjän poika - nimisestä kappaleestaan)
Ja vielä yksi..siis kaksi: Pave Maijanen nimittäin & Eppu Normaalin vanhat.

Muoks: vielä yksi, Neljä Ruusua.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.05.2008 11:49

Lainaus: Devilsbride

Ultra Bra

Ysäriluvun lopulla 2000-luvun alussa UBta tuli joka tuutista ja jos sitä inhosi niin oli siinä kestämistä. Siitä tykkääminen oli trendikästä ainakin opiskelijatyttöjen keskuudessa, mutta moni sitä myös inhosi. Minua nyppi myös se yletön suitsutus siitä bändistä silloin että kuinka hienoa musiikkia tämä nyt on, luki joka lehdessä. Kuten niin monille puhkisoitetuille bändeille käy niiden lopettamisen jälkeen, on UB ollut viime vuosina aika out. Tosin nyt se on tulossa uudelleen pinnalle, jos ei heti niin parin vuoden päästä kun ysärilukukin alkaa jo "nostalgisoitua". Ei kai. Vastahan se loppui.
Tosin oli UB vielä hyvää verrattuna siihen kuinka syvältä SMG on... En edes jaksa alkaa haukkumaan sitä tulisi liian pitkä sepustus mutta siinä ei ole mitään muuta hyvää kuin se että Terhi Kokkonen on söpö vaikka en mä sen tyylistä tykkääkkään. Onnelliset kohtaa -levyn kansi on muuten varmaan huonoinpia suomessa tehtyjä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit