Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

jos yhden toiveen saisit....

Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2006 19:44
mistä unelmoitte tällä hetkellä? pystyisikö se(n) toteutumaan/toteuttamaan?

minulla on tällä hetkellä materialistisia unelmia ja että saisin tuon koulun suoritettua hyvin loppuun...
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.08.2006 06:03
tällä hetkellä unelmoin..

-taloudellisesti turvatusta ja lisärikkautta tuottavasta toiminnasta jonka eteen ei tarvitsisi rehkiä, vaan olisi mukavaa ja reippaasti vapaata aikaa.
-pitkistä hetkistä ystävien kanssa

..ja sellaisista asioista, jotka jos tähän kirjoittaa mitä ilmeisemmin lopputuloksena on sensuurilekan heiluminen tosi vankalla kädellä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.08.2006 09:34
maailmanrauhaa toivoisin...

just joo.

eiköhän maalliset asiat olisi lähempänä eli täppiä sen verran ettei ainakaan kerjuulle tarvis tämän elämän aikana lähteä.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.08.2006 17:27
Hmm.. sanotaan, että unelmoin hyvästä elämästä. Siihen tietty sisältyy erilaisia asioita, mutta siinä vaiheessa kun musta alkaa aika jättää niin olis kiva kelailla, että kyllä mulla oli kuitenkin suht hyvä elämä enkä vaihtais sitä pois.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2006 18:43
Koti.. ja perhe johon luottaa ja jota rakastaa. Se kartano kodikseni, josta puhun "mihin sinä kuulut" forumis.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.08.2006 17:20
veronica, hollolas on kartano myytävänä, 700 m2, vain 2,2 miljoonaa! ja oon nähny livenä, upea paikka... jos joskus voitan lotossa, sen ostan omakseni.

mut jos jotain realistista yritän sanoo niin: mie tahon oman kodin, rakastavan aviomiehen (ehdokas on jo Dragula, rakastan sua... ) sekä pari lasta. ja upeaksi laitetun vanhan, mustan chevy pakun. Ajokortin saan keväällä, yay! Ja mie periaattees tahtosin muuttaa turkuun, ku siel kesäl kävin, ihastuin... Jtku sanoo et turku on suomen persreikä, mut makunsa kullakin!
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2006 17:29
Perkele, ai oon mä ehdokas vaan, vai? xD Nojoo....

Rakas Joulupukki, tahtoisin:

- Jonkun kivan jenkkiraudan, musta, ja kunnolla rahaa laittaa sitä. Esim:
- Chevrolet Caprice Classic
- Ford Mustang GT
- Pontiac Trans Am
- Joku kiva pickuppi..

- Hyvän duunipaikan, rahaa ja hianon talon.
- Perheen. Kaks lasta. Mul on kome pikkubroidii, tiiän mistä puhun, KAKSI ON OPTIMAALINEN MÄÄRÄ ESTÄÄKSEMME MAAPALLON YLIKANSOITTUMISEN!
- ******* rahaa. Jee

tv. Pikku Dragula
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.08.2006 17:32
Joo, oon tänään vähän ilkee, vai mitä? elämä heittelee niin paljon, etti mikään oo varmaa, vaikka sen tahtoisi olevan. Kääk, ulkona on ankkoja. O_o
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.08.2006 18:44
tapa ne!!! niil on flunssa!

ankat eivät liene mustia, kuitenkaan?

jos ovat valkoisia, ne saattavat olla naamioituneita enkeleitä.
ja niiden kanssa ei riskejä oteta...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2006 18:54
Yksi haaveeni toteutuu torstaina, kun saan tyyliini sopivan kännykän vihdoin haltuuni. Ei enää tylsiä harmaita luureja eikä kaameaa kapulaa, vaan siro, kullanvärinen ja ennen kaikkea naisellinen viehko viestin!

Koulun kunniallisen loppuun saattamisen ja vakaan parisuhteen jatkumisen lisäksi haaveeni taitavat olla myös sieltä materialistisimmasta päästä. Ja tietenkin haluan hevosen. :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit