Gootti.net

jos yhden toiveen saisit....

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.08.2006 19:17
eiku mätäjoelta tulee niin iso parvi et pelkään niiden lentävän ikkunaan. mut ne onki sorsia.
Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2006 13:13
Toivoisin itsekkäästi maagista parantumista lapselleni, en mitään globaalia.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2006 11:01
Toivoisin itselleni sadoittain lonkeroita kytkettyinä irvokkaaseen vartalooni, sekä harakanpään omani tilalle.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2006 19:08
Jos tän koulun saisin loppuun suoritettua ja pääsisin helsinkiin opiskelemaan taidealalle... Ja välttyisin mukautumasta tähän maailmaan ja sen kliseiden mukaiseen elämään ja unelmiin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:27
että voisin joskus tappaa ihmisiä pelkällä katseella. voisin matkustaa jopa tamperelle asti ihan vain tuijottamaan. sen jälkeen voisi mennä vaikka särkänniemeen. sitten kesällä.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2006 12:05
mies.. synkkä goottimies. ja sellaista ihanaa rakkautta joka laittaa sydämen kaipaamaan jo muutaman minuutin eron jälkeen.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.10.2006 14:18
Iirivan toive kuulosti kovin mielenkiintoiselta.

Miä tyytyisin vain pääsemään eroon kissa-allergiastani. aika kohtuutonta jos yksi kissa saa aikaan viikon kestävän 40 asteen kuumeen.

minun toiveeni on niin inhimillinen, että saan toisenkin. Hah!
Hyväksyisivät minut iltalukioon, vaikka olenkin alaikäinen.
amen.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.10.2006 14:40
Mä haluaisin päästä kesäks Amerikkaan. Se on mahdollista, jos mun faijan pomot suostuu sen ehdotukseen. Se nimittäin tekis siellä Amerikassa töitä jonkin aikaa ja muu perhe mentäis mukana. Olis varmasti hauskaa
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.10.2006 20:58
Toivoisin erästä bändiä Suomeen soittamaan, tai että pääsisin heitä ulkomaille katselemaan. ^^
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.10.2006 21:22
Lainaus: Cata Miä tyytyisin vain pääsemään eroon kissa-allergiastani. aika kohtuutonta jos yksi kissa saa aikaan viikon kestävän 40 asteen kuumeen.

Minulla ei allergia ole ihan noin paha, mutta on silti kohtalon ivaa, että rakastan kissoja yli kaiken enkä voi oleilla niiden seurassa. Saati sitten omistaa omaa pikku karvakerää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit