Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

jos yhden toiveen saisit....

Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.11.2006 18:24
Lainaus: Velvet Grey Mä haluan tanssimaan. Jos saisi luotua yhdellä sauvanheilautuksella kiintoisan klubin naapuriin.

Mäkin haaveilen tanssimisesta - päivittäin. Voi kun ois vaan klubi jossa sois Sisters of Mercyä. Joku Floorshow täysille huutamaan niin meitsi ois fiiliksissä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2006 18:56
Lainaus: nexubus Voi kun ois vaan klubi jossa sois Sisters of Mercyä.

Siitä klubin järkkäämisestähän on ollut puhetta.
Oma noita kainaloon, olis mun toive. Sen klubin lisäks.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2006 20:50
toivoisin ettei herrani pitäisi minua hulluna.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:13
Lainaus: nexubus Mäkin haaveilen tanssimisesta - päivittäin. Voi kun ois vaan klubi jossa sois Sisters of Mercyä.

Jep, kunnon jööttirokkia tottakai, mutta se diskojumppakin on ihan kivaa tanssittavaa . Noista elektronisimmista biiseistä, joita koneellani on, tulee aina sellainen 'haluan tanssimaan'-fiilis.

Talvi on vain ongelma, en viitsisi lähteä koroilla mihinkään, kun tasapohjaisillakin kengillä on tarpeeksi vaikeaa pysyä pystyssä jäällä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:33
tällähetkellä toivoisin vain kunnollista työpaikkaa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.11.2006 19:23
tahtoo pitkävartiset maiharit, platformeilla on pyllyllään.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:51
Tahdon suklaata nyt heti!
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2006 16:17
Haluaisin olla onnellinen yhdessä poikaystäväni kanssa lopun elämää.

Ja materialistinen haave: pinkki pleikkari ja siihen Final fantasy X.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 21:16
Mä haluisin ison kasan historiallisromanttisia vaatteita!! siis voi jumaliste, että himoitsen ihania vaatteita..
Kirjoittanut: korppi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.04.2007 21:28
toivon että kokeiden tulokset normaalit (lapsettomuus kokeet)
ja haluaisin pienen rakkauspakkauksen meille,mahdollisimman äkkiä tietenkin. myöskin toivon että pääsen töihin ni saan hepat siirrettyä napuriin. vitsi ku jännittää..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit