Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä keräilet?

Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.12.2007 13:05
Mä keräilin Ihaa-pehmoleluja ja muutakin tilpehööriä, jos siinä oli Ihaan kuva. Mutta nyt se on pikku hiljaa jäänyt.
Kirjoittanut: Gothic Flame (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.12.2007 10:07
CD-levyjä, hauskoja kokemuksia. :F
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2007 14:41
Levyjä.. cd-levyjä keräilen ja muistoja tavallaan.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.12.2007 14:52
CD-levyjä ja musiikkia yleensäkin, kuvia koneelle, elokuvia.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.12.2007 14:54

Lainaus: Chrystalis

Ah, olen unohtanut kertoa kerääväni pehmoleluja!

Ai niin tosiaan, minäkin!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.12.2007 15:01
Mä keräilen vanhoja kännyköitä, ja kissa esineitä
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2007 16:16
Normaalin CD-DVD hulluuden lisäksi kaikenlainen Star Trek sälä tuntuu tarttuvan mukaan. Olohuoneessakin seilaa jo kolme erilaista Enterprise-alusta...
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.12.2007 16:42
Nykyään en kerää enää mitään, ennen keräsin mm. kiviä, sinisiä esineitä, vanhoja valokuvia, LP-, CD- ja DVD-levyjä, vanhoja työkaluja jne. jne... Nurkkiin jäi pyörimään myös kaikenlaista enemmän tai vähemmän turhaa tavaraa ja sälää. Sittemmin koin "valaistuksen" ja päästin irti hamsterin otteeni. Myin ja annoin paljon tavaraa pois, mikä ihana keveytymisen ja seesteisyyden tunne tästä seurasikaan.

Nykyään kun näen jonkin minua kiinnostavan tavaran, kysyn itseltäni tarvitsenko todella sitä. Otan tavaran käteeni ja "tunnustelen" sitä mielessäni ja harkitsen vielä kerran. Jos tavara tuntuu tämän jälkeen omalle, ostan sen.

Keräily on kyllä mukavaa, mutta jos ympärillä alkaa näyttämään enenevässä määrin kirpputorimaiselta, aletaan olla omasta mielestäni ns. "heikoilla hangilla".
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.12.2007 16:47
Blacksmith

Tuossa on perää ja siksi en keräile enää edes levyjä, ei tule turhia levyjä pyörimään nurkkiin.
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.12.2007 14:32

Lainaus: Blacksmith

Myin ja annoin paljon tavaraa pois, mikä ihana keveytymisen ja seesteisyyden tunne tästä seurasikaan.

Niinpä. Paljon helpompaa elämä on kun poistaa kaiken turhan ympäriltään. Vähemmän siivoomista, enemmän tilaa ja aikaa.

En itse keräile mitään, paitsi ehkä vaatteita, jos niin voi sanoa. Vaatekaappi pursuilee... Korsetteja (n 10 kpl), kenkiä (25 paria) ja laukkuja(noin 20 kpl). Perustelen keräilyn sillä että käytän niitä kaikkia Turhat myyn pois.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit