Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä keräilet?

Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2007 20:54
Eli otsikkokin kertoo, ihan uteliaisuuttani kiinnostaa että mitä keräilette.
Itse olen kauhea hamstraamaan kaikkea tarpeellista ja vähemmän tarpeellista kotiini, ja tavaroita pursuilee aivan joka nurkasta.
Ihan ykköskeräilykohteeni ovat my little ponyt ja posliininuket.
Niiden lisäksi minun on pakko raahata kirpparilta kaikki pollux-hevoskerhon kirjat kotiin, joita minulta ei vielä löydy (ja myönnän haalaavani kotiin joskus vielä nekin kirjasarjojen ykköskirjat, jotka jo omistan, koskaan ei voi tietää josko niillä keräisi hyvät rahat parinkymmenen vuoden päästä...)
Levyjä, mangaa ja DVD:itä en myönnä kerääväni, vaikka niitä(kin) löytyy reilut parisataa.
Mutta ehkäpä kaikkein noloin keräilykohteeni ovat Bella Sara - hevoskortit, jotka on varmaan suunniteltu vähän nuoremmille tytöille kuin minulle. Mutta ne hevoskuvat on niin ihania...

Nyt ihmiset, kertokaa mitä te keräilette
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:19
Muumi-juttuja. Niitä alkuperäisiä. Kortteja, kuvia, mukeja, kirjoja yms. Sitten happy cat-viinipulloja
Joskus keräilin tarroja ja kiiltokuvia ja paperinukkeja ja kirjepapereita ja postimerkkejä jajaja niin. Siinäpä ne Kaikkia em. on vieläkin hyvät kasat ja joitakin tahtoisin vielä keräilläkin (esim. paperinukkeja), mutta kun ei rahat tahdo riittää joka paikkaan >.<
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:29
En periaatteessa keräile mitään, vaan ostan jotakin samaan sarjaan kuuluvaa jos eteen sattuu. Mainittakoon vaikka LP-levyt. Tavallisia levyjä sekä DVD:itä kyllä lähtee mukaan enemmän, mutten luokittelisi sitä keräilyksi. Pienempänä sitä hamstrasi kaikkea turhaa, josta ei ole nykyään mitään hyötyä, kuten teroitusroska On siinä pitäny olla ihmisellä halvat huvit.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:36
Vinyylei ajattelin ruveta keräileen. Ne on vaan niin ihania.

Kerään kaikkia erinäisiä muistoja joka paikasta, jotka kokoan yhteen, esim. tauluksi.

Keräsin ennen hevosenkenkiä ja jouhia. Yäh.

Nykyään voimakkaimmin pinnalla on erilaisten postikorttien keräily. Kaikki erikoiset postikortit on vaan niin kivoja ja eipä ainakaan tarvii hätääntyy jos synttärikortti kaverille jää ostamatta.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:42
Vaikka itsessäni on ajoittain hyvinkin materialistisia piirteitä, en keräile mitään.
(En nyt väitä, että keräilijä-ihmiset ovat niitä "Mulla onkin näin suuret vanteet"-materialisteja.)
Mutta tyytyväinen olen näinkin (nimittäin tiedättehän Hemulin tunteen, kun keräiltävä asia loppuu, kokoelman ollessa täydellinen).
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:55
No minä en sinänsä keräile mitään mutta sisustusjuttuja ostan melkein joka päivä ja tietysti vaatteita melkein koko ajan, mutta outoa olisi sanoa, että keräilen vaatteita Cd:itä keräilin, mutta poikaystävällä on jo satoja niitä ja kohta muutetaan yhteen niin mun ei oo järkee ostaa niitä samoja nyt Ja tietysti nuorempana keräilin tarroja sun muita perusjuttuja.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:59

Lainaus: Devilsbride

(nimittäin tiedättehän Hemulin tunteen, kun keräiltävä asia loppuu, kokoelman ollessa täydellinen).

Silloin ei ole enää keräilijä, vaan omistaja O.O
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.10.2007 22:03
Mie keräilin pienenä kiiltokuvia, tarroja ja erilaisia kiviä. Mutta nyt en enää yhtään mitään.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2007 22:04

Lainaus: raavittu

Silloin ei ole enää keräilijä, vaan omistaja O.O

Ihanaa, että joku ymmärsi mitä tarkoitan muumi-vertauksellani.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2007 07:46
Goottivaatteita! :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit