Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä keräilet?

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 22:26
Keräilen Inge Löökin taiteilemia mummo kortteja.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.10.2007 03:04
Lapsena keräilin milloin mitäkin (tarroja, pehmoleluja, kiiltokuvia ym.), mutta nykyisin en niin kovin innokkaasti keräile oikein mitään. Olen kuitenkin huomannut haalivani aina välillä lisää mm. postikortteja (sellaisia, jotka liittyvät johonkin kivaan leffaan tms. tai ovat muuten vain hienoja), Victoria Francés -tavaraa (minulla on mm. juliste, seinälippu, päiväkirja, muistikirja...) sekä kuivattuja ruusuja. Tällä hetkellä ainakaan ei tule mieleen, että minulla olisi muita eityisiä keräilykohteita.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2007 15:07
teräaseita, näköjään. joka toisessa kaapissa vaikuttaa olevan jonkinsortin puukko tai veitsi. keittiössä tarvittavia on n.15, mutta muita vielä järkyttävä läjä lisää.

ei siis mitään koriste- tai uhriveitsiä, vaan ihan normityökaluja... jos lihanleikkuuvälineetkin sellaisiksi lasketaan.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2007 16:27
Minä keräilen alkoholi laseja joka huvittaa toisinaan kirppisten ja vastaavien kauppojen myyjiä kun tämmönen 14 vuotias likkaa ostelee vähä välii jotain koristeellisii ihanii lasei

Ja sitten Schleich-figuureja. Niitä on tällä hetkellä 43 erilaista.

Ja pollux hevoskirjoja
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2007 20:09
Pienenä keräilin posliiniesineitä ja kaikkea semmoista.
Nykyisin keräilen keijuja.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.11.2007 21:11

Lainaus: Warchild

Ja sitten Schleich-figuureja. Niitä on tällä hetkellä 43 erilaista.

Oi, ne ovat niin suloisia! Itsekin tahdoin aloittaa joskus keräilemään niitä, mutta se sitten jäi, kun ne olivat niin kalliita. Ja nyt en sitten omista yhtä ainoata kappaletta ='(.

Pienempänä keräilin hevospostikortteja. Niitä on kaksi n. 70-100-sivuista albumia täynnä. Minulla on mm. yksi sellainenkin, jossa on Ynette-niminen lämminveriravuri, vuosituhannen viimeinen voittaja (voitti siis Forssassa 31.12.1999 viimeisen lähdön). Siskoni sen Jokimaan raviradalta taisi minulle kiikuttaa.

Lehmä-aiheisia tavaroita keräilen myöskin. Melko vähän minulla niitä tosin on, kun en ole kovin aktiivisesti niitä hankkinut. Pieniä koriste-esineitä löytyy, yksi lasinen lehmä on Italiasta asti, ystäväni sen minulle sieltä toi. Pehmokännykkäteline, kannu, pehmoleluja. Yhden lehmäpehmolelun ostin joskus pienenä ja se sai nimekseen Luumukka, koska näin marketissa luumuja, ja ajattelin kai sitten, että luumuistahan saisi sille hyvän nimen .
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2007 21:30
Ennen keräilin kristallieläimiä, ja niitä kerääntyi vaivaiset päälle 10, mutta nyt sekin on jäänyt.
Taidan keräillä tällä hetkellä vain pölyä. :f
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2007 22:26
Postimerkkejä on tuhottomasti ja joku 1800 luvun puolenvälin hopearaha...
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2007 21:17
Kokemuksia
Kirjoittanut: Rautaneito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2007 17:31
Keräilen vissiinkin Iron Maiden-kamaa. Nykyään omistan 4 bändipaitaa, rannekkeen, kravaatin, 8 julistetta ja 2 seinälippua + 10 levyä.

Pienenä olin kamala friikki, keräsin jonkun senaikaisen kaverin kanssa "Turhanpäiväistä rojua". Se oli naurettavaa. Otettiin tyhjä lauantaipussi, lähettiin sit viilettää ympäri kämppää ja keräiltiin kaikkee mitä eteen sattu: Langanpätkiä, kuminsilppua, kynänteriä tai pätkiä, tyhjiä teippirullia, tekemättömiä mustekyniä ja niiden korkkeja ja kaikkea turhanpäiväistä. Oli se niin ilosta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit