Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä keräilet?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 09:33
Olen keräillyt lapsena kaikkea tarroista pullonkorkkeihin ja kiviin, joten enää en jaksa kerätä mitään muuta kun (hyviä)ruokaohjeita
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.10.2007 11:15
En tarkoituksella keräile mitään, mutta kirjoja on kerääntynyt älytön määrä nurkkiin. Niitä on vaan pakko ostaa, kun näkee jonkun potentiaalisen luettavan kaupassa. Olen kirja-friikki.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.10.2007 21:34
Viuhkoja ja siili-pehmoleluja
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 21:44
Mä kerään mm. Arabian astioita ja kännykkä puhelimia. Onko outoo
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.10.2007 21:47
Miekkoja
Ruusuja :P ja muuta pientä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.10.2007 21:53
Dingo-kamaa. Niin paljon en oo kuitenkaan mukaan lähtenyt, että näitä perkeleen Warnerin rahastuskokoelmia en ole ostanut. Täyttä -skaa toi Warnerin meininki nykysin. Periaatteessa multa löytyy kaikki Dingo(on liitettävä)-kama mitä on julkaistu, levyistä kirjoihin, mitä nyt muutama 7"-sinkku puuttuu. Dingo ei oo pelkästää bändi, se on elämäntapa. 8)

80-luvun Suosikit. vuosikerrat 83 - 87 löytyy, muilta vuosilta irtonumeroita. OK-lehtiä löytyy kans.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.10.2007 00:12

Lainaus: Tuulentytar

Miekkoja

En tartuttanut, enhän ? D:

Ja mä tunnun keräilevän homoseksuaalisen suuntauksen omaavien mieshenkilöiden kommentteja tuolla ihQ-galleriassa... Mistä lie johtuu.. Nii, ja kans pissipäiden kommentteja
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.10.2007 07:36

Lainaus: Chrystalis

En tartuttanut, enhän ?

No et se sinä ollu oikeestaa. Oon ollu kauan kiinnostunut niistä ni sit vaan sain aikaseks hommattuu, ja porukat suostu.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 18.10.2007 10:20
Mä keräilin pienempänä korukiviä kävin ahkerasti Lahden Jalokivi- ja Korumessuilla. Edelleenkin on kauheat kiviröykkiöt tallessa Tarrat oli toinen keräilyn kohde. Nykyään en keräile oikein mitään kun ei ole tilaa näin pienessä kämpässä missä asun. Harrastan valokuvausta joten kai voisi sanoa että kerään kauniita yksityiskohtia ja maisemia luonnosta
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.10.2007 10:57
Kait sitä joskus pienenä keräili tarroja ja kiviä ja kaikkea muuta kivaa. Kaikkia erilaisia viini ja viinapulloja keräilin täs muutama vuos takaperin, ku asuin vielä kotona mut ne jäi sitten kotiin. Tallessa se kokoelma on vieläkin, ajattelin alottaa tuon uudestaan tuon pullojen keräämisen, tällä kertaa vaan vähän erikoisempia vois ottaa talteen. =)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit