Gootti.net

Mitä keräilet?

Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2013 22:54
En nyt varsinaisesti harrasta keräilemistä, mutta pakko myöntää että noita virkkuukirjoja ja koukkuja alkaa löytymään kotoa varsin kunnioitettava läjä. Toisaalta: Mulla on ihan mahdoton kokoelma ihmeellisiä korvakoruja. Sieltä joukosta taitaa löytyä suunnilleen pari korua, joita voi pitää. Muut ovat varsin omituisia. (mm. edellisestä työharjottelupaikasta saadut ihme häkkyrät joiden pitäisi hohtaa pimeässä)

Pienenä joskus yritin aloittaa hevospostikorttien keräilyn, mutta se jäi pariin korttiin. Enemmänkin sitä juuri tiedostamattaan hankkii kaikkea mukamas tosi tarpeellista rojua nurkkiinsa. Sitä rojua tosin tulee heitettyä roskiin ja myytyä pois ihan yhtä paljon.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2013 20:23
Ohhoh, luulin jo listanneeni tänne...

No, nytpähän sitten!
Keräilen kaikkea pientä kamaa, jota voi tunkea somistamaan kirjahyllyjäni (ne on mun pyhättö!)
Suosikki koriste-esinesarja on onneksi halvalla ja kohtuu helposti saatavilla;

http://www.jalokivigalleria.fi/product_info.php?cP ath=21&products_id=234

1. ensinnäkin pikku buddhaset, suloiset, pulleat miehet koristamaan ikkunalautaa... (kunnes se on täynnä, sitten keksin toisen sijoituspaikan)

http://www.jalokivigalleria.fi/index.php?cPath=34_ 81

2. Nämä hemmetin hienot lasikuutiot, joiden sisällä on jokin laserilla poltettu kuva... Aih, näitä hyllyssä nyt viisi, eri kokoisia.

3. Kaikenlaista sälää

4. Harry Potter-kamat (rahastakaa minua rauhassa, ostan mitä vain!) esim. omistan tämän;

http://www.suomalainen.com/fi/Harrasteet/Askartelu --ja-piirustus/Harry-Potter---Suuri-elokuvajuliste kirja-sku-P9789522205964

Ja myöskin Harry Potter paperiroskiksen (uskokaa tai älkää!) ja lisää tulee. HUOMHUOM, pakko leijuskella siitä, että olen käynyt paikassa, jossa pottereita on kuvattu. Jossain englantilaisessa linnassa, nimeä en muista. Ekstaasiltani unohdin syödä, voi perheenjäsenraukkoja, kun yrittivät raahata mut kuolaamasta potterkamalle oheistuotekaupassa.
Ja mulla EI OLLUT RAHAA epäoikeudenmukainen maailma joo, se siitä...

Ja sitten keräilen toki täälläkin useinmainittuja kirjoja, joita on hyllyt pullollaan sälän ohella... ei kuitenkaan hulluimmasta päästä nämä...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.08.2013 23:45
Aurinkolaseja.
Melkeen aina ku jossain käyn niin lähtee jotkut mukaan, en edes pidä niitä välttämättä, joskus ne on vaan pakko saada koska ovat vaikka ihan järkyttävät. Niistä kirpparien "rillit 1€kpl" koreista löytyy välillä aikamoisia aarteita.
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2013 23:55
Itse keräilen vanhoja putkiradioita, alussa tuo harrastus vielä mutta nyt jo kokoelmasta löytyy 6 tai 7 eri radiota ja kauppaa hierottu yhdestä kaappiradiosta, julmetun iso vain mutta tilaa tuntuu löytyvän kun sitä tarvitsee.
Kirjoittanut: nefilim (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2013 00:36
vinyyleitä, blu-ray leffoja, cd:eitä, kirjoja ja kokemuksia ...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2013 18:20
Kumiankkoja ja kirjoja. En oikein muuta osaa nyt sanoa. Ehkä elokuvia... tosin puoliakaan niistä en ole toimertunut katsomaan.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2013 19:40
Mangaa sekä sarjakuvia yleensä. Kokoelmani on vielä kuitenkin todella pieni verrattuna hard-core kerääjiin; kokoelmani täyttää "vasta" 2 kirjahyllyä.
Kirjoittanut: nefilim (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2013 00:24
steelbook ja digibook blu-ray leffoja, limited edition cd:tä, etc ...
Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2015 17:57
Tällä hetkellä muumimukit on ainoa keräilykohteeni (ja niihin menee kyllä ihan tarpeeksi rahaa, ei olisi varaa muuta keräilläkään.. ). Myös elokuvia on jossain vaiheessa tullut keräiltyä, ja kyllähän niitä löytyy jo melkoinen pino.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2015 08:41
Keräilen tällä hetkellä luita, lohikäärmepatsaita, keittokirjoja ja pieniä keittiö+ruokailuvälineitä. Aiemmin on tullut hamstrattua sulkia, DVD:tä ja kiviä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit