Gootti.net

Mitä keräilet?

Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2012 01:02
Mä kerään jotain niin hervottoman epägoottia että kehtaako sitä täällä ees paljastaa.. ehkä ens kerralla

Musa/kirja/leffa/pelikirjaston kartuttamista en varsinaisesti laske keräämiseksi samassa mielessä.. vaikka ilman muuta se kama joka mun hyllyillä ja pöydillä notkuu on tosi rakasta sen haaliminen harvoin saavuttaa samanlaista epäpyhää himon paloa kun toi ensiks mainittu tai siis mainitsematta jäänyt..
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.11.2012 13:30
En kait varsinaisesti mitään keräilemällä keräile, mutta Lip Servicen vaatteita, levyjä, dvd:itä, kenkiä ja koruja on huomaamattani kertynyt kiva läjä.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2012 13:23
Lohikäärmepatsaita ja onpa eksynyt pari keijuakin mukaan kokoelmiin. Tällä hetkellä omistan 6 tai 7 lohikäärmepatsasta. Niin ja sulkia. Kaikki erikokoisia ja värisiä tietysti. : )
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2012 11:52
CD-levyjä
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 16.12.2012 21:15
- pelikortit
- mustat korut
- hiuspantoja
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2012 23:15

Napanöyhtää.

-Ilmeisesti instrumenttikaapeleita. Tai niitä vaan tulee aina kertyneeksi jostain syystä.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2012 22:27
Nooh... Niitä Shleich-hevosia on tullu kerättyä jonkin verran ja... no... tää on tosi noloa, mutta kerään niitä Lego Friendsejä. No... Onhan ne tarkotettu 4-12 vuotiaille ja oon 12.... Okei, tiedän! Se on SILTI tosi noloa...
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2012 22:55
Ei lelujen keräämisessä tai leikkimisessä 12-vuotiaana ole mitään noloa. Leikki-ikä on koko ikä!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.12.2012 00:11

Lainaus: Chuuko

Ei lelujen keräämisessä tai leikkimisessä 12-vuotiaana ole mitään noloa. Leikki-ikä on koko ikä!

Allekirjoitan. Olen 23 ja juuri pari tuntia sitten sain vaihto-opiskelusta palanneelta kaveriltani tuliaisiksi pingviinipehmolelun, jonka kanssa koko nelihenkinen kaveriporukka pelleili tuntikaupalla täysin tyytyväisenä. Leikkimistä paljon lapsellisempaa on se, että tukahduttaa sen sisäisen lapsensa ja on olevinaan kypsä ja aikuinen.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.12.2012 01:45

Lainaus: Giffirt

Allekirjoitan. Olen 23 ja juuri pari tuntia sitten sain vaihto-opiskelusta palanneelta kaveriltani tuliaisiksi pingviinipehmolelun, jonka kanssa koko nelihenkinen kaveriporukka pelleili tuntikaupalla täysin tyytyväisenä. Leikkimistä paljon lapsellisempaa on se, että tukahduttaa sen sisäisen lapsensa ja on olevinaan kypsä ja aikuinen.

Miä myöskin allekirjoitan. Oon 22 ja en ole halunnut vielä ainakaan luopua barbeistani, enkä koskaan varmaan luovukkaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit