Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Vastaa
93-syntynyt oon myös. Viisitoista vuotta tuli täyteen maaliskuun 10. päivä.

In dark moments I know better. Within destruction I see clearly

• Vastaa
20 vuotta napsahti mittariin alkuvuodesta.
  • Vastaa
17 on vuosia mittarissa, 1991-syntyinen siis olen. Tarkennettuna 30.4. eli vappuaattona olen maailman nähnyt ensimmäistä kertaa. On se kiva olla syntynyt vappuna, kaikki juhlivat silloin.

From my cave I watch the land untamed

• Vastaa
Kjeh.. Kukaan ei tuu rikkomaan yhen kaverin ennätystä. Tyttö oli 14 ja sai eläkeläislipun bussissa.

Nojaa, ite oon 18 ja joskus kolme vuotta sitten mua luultiin 24 vuotiaaks ja joskus puoli vuotta sitten mua luultiin oikeeta ikää viisi vuotta nuoremmaksi. Eli oon ihme kameliontti

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Joo siis. Älkää nyt pyörtykö... Mutt mä oon himputti 43v ja viellä noita... ööö... Joo ... Mut siis henkinen ikä on hivenen vähemmän.... heh Enkä nyt siis tarkoita että olisin jotenkin jälkeen jäänyt... hah . Hupaisa ajatus sinänsä... Mutta koittakaa ymmärtää... jooko??
  • Vastaa

Lainaus: Beheaded

En ole aivan varma, mutta maistraatin mukaan olisin 20 vuotias. Mene ja tiedä totuus. Hämärää?
-The Drinker of Mankind-

joo ihan sama juttu.. mitä ne maistraatit tietää ku henkinen ikä on 15

Pitkät hiukset on merkki pitkästä iästä

• Vastaa
Sweet16... ;P henkisestä iästä en tiedä,se taitaa vaihdella. Viihdyn kyllä aika hyvin kuusitoistavuotiaana,sääli kun huhtikuussa olen taas vuoden vanhempi.

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Vastaa
18 vuottahan minä.

Would you like to wear the secrets of the seven seas?

• Vastaa
just tuli 18 täyteen. jay! ja päivällä ostamaan punkkua

when angels deserve to die

• Vastaa
^Onnea! Osta Sorbusta!!!

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, hardlove, Chrystalis). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!