Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Vastaa
kiitos kiitos. katsotaan mimmoset on mikkelin alkon valikoimat.

when angels deserve to die

• Vastaa
Ehee 8''''DD Joo mää taas luultavasti sitten niitä ihan nuorimpia.. 12v

Yattaa. : >

• Vastaa
juu taidan olla niitä nuorimpia 12 v olen...
  • Vastaa
Azazel, nou hätä. Täällä on toinen "pikkasen" vanhempi. Elokuussa tulee pyöreät 40 täyteen. Enkä kyllä tunne itseäni tuon ikäiseksi, ja monesti kyllä myös luullaan nuoremmaksi. En kyllä parikymppisestä enää mene, mutta näillä kymmenillä jo muutamakin vuosi alas päin on suuren ilon aihe.

Ollaankos me ihan oikeasti Azazelin kanssa ainoat neljänkympin hujakoilla olevat?

[url=http://krissep.googlepages.com/home]Koirieni omat sivut[/url]

• Vastaa
19v.
  • Vastaa
Syksyllä tulee 21v.. JIHAA!! EIkä haittaa yhtään, että oon aikuisen iässä, koska alaikäisenä elämä oli niin vaikeeta.

HC-Wild Line

• Vastaa
Minä olen varmasti nuorin koko foorumissa, kun olen 11 vuotta...

Blood is thicker than water, rain of blood, rain of blood... From below comes your voice, tears of blood, tears of blood...

• Vastaa

Lainaus: Morticia

Ollaankos me ihan oikeasti Azazelin kanssa ainoat neljänkympin hujakoilla olevat?

Ette ole, täältä löytyy

pimeys=hulluus

• Vastaa
mä oon koht sillään 17v.

Älkää välittäkö kirjoituksistani.. Olen sekaisin muutenkin...

• Vastaa
Niin siis tuota tosiaan, tajusin juuri pyörineeni täällä parisen vuotta.
Ikää on nyt 17, sais olla jo 18 niin muuttaminen sujuis vähän helpommin, tai siis nopeammin kun ei tarviis rahoista niinkään huolehtia. Isona saa aina jottai rahhoo, nyt riippuu ihan koulupaikkaan pääsystä. Anteeksi offtopic.. -91 vuosimallia edustan, se oli se mitä piti tulla sanomaan.

http://dragcave.net/user/Miarai

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!