Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Vastaa
Pian 21v

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: Jenzuu666

Minä olen varmasti nuorin koko foorumissa, kun olen 11 vuotta

Pelastus,onneksi en ole paikan ainoa nuori (olen 12v.)
  • Vastaa
17 olen ollut nyt huimat 3 tai 4 päivää

~

• Vastaa
Mikä eteen kun omat syntymäspäivät alkavat ahdistamaan kertyvien vuosien johdosta ? ._.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Mikä eteen kun omat syntymäspäivät alkavat ahdistamaan kertyvien vuosien johdosta ? ._.

Ota mallia minusta. Ikä on oikeasti vain numeroita - se miten pitää itsestään huolta vaikuttaa enemmän. Ellei sitten lisääntyvä vastuu tai jokin ole se mieltä painava asia.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Enemmänkin mieltä painaa vähiin käyvät vuodet, kun en ole aiemmin pitänyt itsestäni huolta ja asiat on hiukan heikolla pohjalla... :3

Ei kukaan sattuisi tuntemaan ihan oikeaa vanppyyriä ?

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Mortale

17 olen ollut nyt huimat 3 tai 4 päivää

Minäkin täytän 17 tuossa viikon päästä eli 9.9

Tähtää Ylemmäs

• Vastaa
21 ^__^ jospa sitä vielä puoli vuotta jaksaisi odottaa 22-vuotis synttäreitä : ) en kyllä oikeastaan tajua pointtia miksi syntymäpäiviä juhlitaan.. Itselle tuo päivä ei oo ollu kauheen tärkeä, muistettu sitä ei oo sen kummemmin ikinä (paitti lapsena).

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
14, Joulukuun puolella 15

Monipuolinen musikkimaku pitää sielun kunnossa <3

• Vastaa
Jeah...Olen huikeat 13 vuotta! Vihaan sitä että olen näin nuori, ja tiedän että osa ei tätä usko, mutta on yllättävän raivostuttavaa kun mua luullaan vanhemmaks ku todella olen (yleensä n.16 vuotiaaks).

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.