Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Ei kukaan sattuisi tuntemaan ihan oikeaa vanppyyriä ?

En voi vannoa varmaksi, mutta Lontoossa kun asuin, tapasin netissä tyypin jonka kanssa chattailin aika kauankin. Homma loppui kun yritin selvittää, että: "Anyway, I know you're a vampyre, but what do you do?" En jostain kumman syystä kuullut hänestä enää

Meikä on 24, ihan vaan jotta liittyisi aiheeseenkin viestini. <- viaton!

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Mikäköhän olisi foorumimme keski-ikä?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Niin, se oliski kiva tietää näin uutena naamana tässä paikassa.
  • Vastaa
VIELÄ VIISI PÄIVÄÄ, JA OLEN 16!!

When I’m beheaded at least I was wedded And when I am buried at least I was married I’ll hide my behavior with wine as my savior

• Vastaa
muutaman kuukauden päästä sen täysi-ikäisyyden saavutan, autokoulu työn alla paraikaa (hitsivieköön että on hankala muistaa ottaa vaihtokengät ajotunnille, eivät oikein tykkää 13cm plattareista siellä, ja eipä noilla kovin helppo ajaa olisi)

The pain that you feel, it only can heal by living.

• Vastaa
VOI MUNA 8''DDD kaikkiko on mua vanhempia?
Mie oon 12.

Yattaa. : >

• Vastaa
Kauhistuttaa kun täytän talvella 21.
Enpä tiedä onko se paljon vai ei. Minulle on.
Onneksi kuitenkin monesti ihmiset erehtyvät luulemaan nuoremmaksi kuin mitä olen.

I put the "cute" in execute.

• Vastaa

Lainaus: Exosist

VOI MUNA 8''DDD kaikkiko on mua vanhempia?

Voi kikkeliskokkelis sentään. Täällä taisi ihan vasta pari päivää sitten pari 12-vuotiasta ja taisipa 11-vuotiaaksi elänyt nuorukainen ilmoittautua kööriin. Ikäistäsi juttuseuraa löytyy.

Penni: Joo, onhan se jo ainakin 21% siitä eliniästä, johon voit melko todennäköisesti yltää mikäli mitään odottamatonta tai yllättävää ei tapahdu.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Keski-iänhän saisi laskettua jos jokaisella näkyisi syntymäaika profiilissa...Saisin minäkin selville että olenko foorumin ainoa ikuinen aprillipila? xD

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
3.9. tuli täyteen 17vuotta. MUAHAHAHAHAA

Only Dead is Real.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.