Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 12:45

Lainaus: Heetteri

Minä ainakin elän täysillä, ja juuri niiden tavoitteiden mukaan jotka itselleni ovat tärkeitä. Eivät niinkään yhteiskunnalle.

Nimenomaan. Itsekin tänä vuonna tuon 26 täytän, enkä koe itseäni mitenkään "aikuiseksi". Jossain vaiheessa koin yhteiskunnan painostavan "aikuisempaan" käytökseen, mutta sitten tulin järkiini ja tajusin, että itsellenihän minä tätä elämää elän, enkä kellekään toiselle. Enkä nyt tarkoita, että käyttäydyn kuin pahainen kakara, mutta you know.. Olin päivää vaille 25 v. kun sain elämäni ensimmäisen ammatin. Ei ihan normaali aikataulu, mutta en kokenut hyödylliseksi lukea ammattia jostain alasta, joka ei kiinnostaisi pätkääkään, joten odotin sen oikean alan kävelevän minua päin.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 06.02.2009 13:02
Onneksi meitä mahtuu monenlaisia tähän maailmaan! Edustan kenties sitä toista ääripäätä, kun halusin naimisiin/lapsen/ammatin/oman kodin jo kaksikymppisenä. Itseäni varten kuitenkin, ei yhteiskuntaa. Nyt olen jo muutaman vuoden ihmetellyt, miten tasaista elämä on, kun tuntuu ettei mitään tärkeää saavutettavaa enää ole. Ei ainakaan tällä hetkellä. Pitäisi varmaan vaan iloita siitä, että asiat on kunnossa. Kaipaan silti jotain isompaa haastetta välillä, opiskelukin kiinnostaa. Toisaalta en haluaisi vaihtaa ammattia... Näin jälkikäteen vähän hassua huomata, että hitaammallakin aikataululla olisi voinut omat tavoitteensa saavuttaa.

Ja se ikähän on tällä hetkellä 32.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2009 15:08
Tottahan tuokin, että ei pitäisi ajatella noin. Korkeakoulutusta ei tosin ole lähimaillakaan, eikä näillä näkymin sitä omakotitaloa ja farmariautoa, ei näillä tuloilla. Ehkä en ihan tuollaisia asioita tarkoittanut, lähinnä olisi toisaalta jo mukava asettua hiukan "aloilleen", edes jollain tasolla. Välillä kun tuntuu, että on vielä niin kakara, ettei mitään rajaa... Mutta toisaalta, onhan tää toki mukavempaa kuin "vakavana aikuisena" oleminen.
  • Lähetetty: 06.02.2009 17:08
Minusta iällä ei ole mitään merkitystä. Aikuista ei tarvitse alkaa leikkimään jossain tietyssä iässä jos ei aikuiselta tunnu. Tärkeintä mielestäni on osata huolehtia omista asioistaan, niin että saa pidettyä katon päänsä päällä ja laskut hoidettua.
Kirjoittanut: NecrotiC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.02.2009 13:24
Vuosia on tullut täyteen 15 ja toukokuun 16. päivä 16 vuotta : D
  • Lähetetty: 07.02.2009 18:41

Lainaus: Lacy gloom

Tärkeintä mielestäni on osata huolehtia omista asioistaan, niin että saa pidettyä katon päänsä päällä ja laskut hoidettua.

Ahh..No sittenhän mulla pyyhkii aika hyvin. Välillä vaan ahdistaa kun lähipiiri (=lue äiti) huokailee, että milloin alan olla ikäni "tasolla". Mutta ei kai siinä, en ainakaan vähään aikaan, jos se tarkoittaa vain ja ainoastaan tylsiin kledjuihin pukeutumista ja äidin mummohaaveiden tyydyttämistä.
  • Lähetetty: 07.02.2009 20:30

Lainaus: SnowWhite-

jos se tarkoittaa vain ja ainoastaan tylsiin kledjuihin pukeutumista ja äidin mummohaaveiden tyydyttämistä.

Eikä itseasiassa äidin mummohaaveiden tyydyttämisenkään jälkeen tarvitse alkaa pukeutumaan tylsästi!
  • Lähetetty: 08.02.2009 12:19

Lainaus: Lacy gloom

Eikä itseasiassa äidin mummohaaveiden tyydyttämisenkään jälkeen tarvitse alkaa pukeutumaan tylsästi!

Ei onneksi. Mutta noita kahta kiintotähteä oma äiti pitää "aikuisuuden merkkinä". Noh..Jospa saisi suunnata sen katseensa ensin isoveljeen, itse kun en ainakaan halua vielä lisääntyä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.02.2009 15:44

Lainaus: SnowWhite-

Jospa saisi suunnata sen katseensa ensin isoveljeen, itse kun en ainakaan halua vielä lisääntyä.

No eihän miehenpuolilla ole mikään kiire äitien silmissä lisääntyä, ei niillä "biologinen kello tikitä".
  • Lähetetty: 08.02.2009 19:39

Lainaus: BronzeRain

No eihän miehenpuolilla ole mikään kiire äitien silmissä lisääntyä, ei niillä "biologinen kello tikitä".

Niin se taitaa mennä. Voisi keskittyä sen hoputtamiseen kun kuitenkin on minua kolmisen vuotta vanhempikin. Saisi sitten itse härvätä ja opiskella ihan rauhassa, ilman paineita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit