Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2009 19:47
No niin ja 28 vee tuli täyteen! Vanha täti jo... Pitäisiköhän tässä vähitellen kehittää jonkun sortin ikäkriisi... Elämä alkaa olla ohi, pitäis rauhottua, perustaa perhe ja aikuistua. Not.

Lainaus: Lacy gloom

Minusta iällä ei ole mitään merkitystä. Aikuista ei tarvitse alkaa leikkimään jossain tietyssä iässä jos ei aikuiselta tunnu. Tärkeintä mielestäni on osata huolehtia omista asioistaan, niin että saa pidettyä katon päänsä päällä ja laskut hoidettua.

Veit sanat suustani, mitäpä tähän enää lisäämään.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.02.2009 19:51

Lainaus: Malys_

Elämä alkaa olla ohi, pitäis rauhottua, perustaa perhe ja aikuistua. Not.

Ei tartte tehdä mitään noista, kerron iän tuomalla kokemuksella. No, tietynlainen "aikuistuminen" tietysti on ihan hyväkin asia, mutta lapsenmieltä kannattaa säilyttää. Ja sellaista kokeilemisen ja keksimisen iloa
  • Lähetetty: 10.02.2009 20:16

Lainaus: poison

Ei tartte tehdä mitään noista, kerron iän tuomalla kokemuksella. No, tietynlainen "aikuistuminen" tietysti on ihan hyväkin asia, mutta lapsenmieltä kannattaa säilyttää. Ja sellaista kokeilemisen ja keksimisen iloa

Hyvä neuvo ja noin aion tehdäkin. Toisinaan kyllä tuntuu omalla kohdalla että mitä enemmän ikää tulee, sitä pahempi kakara on, vaikkakin kyllähän sitä kieltämättä aika moniinkin asioihin suhtautuu vähän eri lailla kuin joskus 15 vuotta sitten..

Tästä asiasta on pakko joka vuosi naljailla kun tuntuu aika yleistä olevan monelle tuo ikäkriisi, mikä sinänsä on aika hupaisaa koska tässä on hyvällä tuurilla vielä kaksikolmasosaa elämästä elettävänä. Ihanaa kuitenki huomata että on meitä muitakin jotka kulkee omia polkujaan omia aikojaan.
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.02.2009 20:52
Minä olen vuosimallia -87, enkä siis tosiaan ole vielä "vanha". Aina välillä kun joku kysäisee ikää, pitää hetki miettiä että saan vastattua oikein. Jotenkin vaan ei tunnu yhtään että olisin jo kahdenkymmenen toisella puolella... Joskus sitä tulee katsottua peiliin ja kauhisteltua, että enhän yhtään näytä tämän ikäiseltä, eikä kyllä sen enempää tunnukaan siltä!
Minusta on muuten hassua, että aika monesta asiasta puhuttaessa 20 vuotta vanha on todella vanha. Ihmisestä kun on kyse, se ei ole aika eikä mikään olla olemassa!
  • Lähetetty: 10.02.2009 21:48

Lainaus: Tily

Minusta on muuten hassua, että aika monesta asiasta puhuttaessa 20 vuotta vanha on todella vanha. Ihmisestä kun on kyse, se ei ole aika eikä mikään olla olemassa!

Onhan tuossa vinha puoli, mutta olisihan vähän hassua parikymppisenä jo elää kuin viimeisiä päiviä... Tutuissani on harmillisen monta jotka kolmekymppisinä tekee tuota.

Toisaalta on ihan hyväkin ottaa joka päivästä kaikki irti, valitettavasti omaakin synttäripäivää on varjostanu suhteellisen nuoren tutun yllättävä vakava sairastuminen. Tällaiset aina pysäyttää ja pistää kyllä miettimään kieltämättä.
Kirjoittanut: Misantrophica (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 11:38
Olen viittävaille 18 vuotias. Tai ainakin, kun viimeksi tarkistin
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2009 12:27
27 vuotta tässä on maailmaa tullut pahennettua ;D
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 20:14
vielä 12. kesällä 13 vuotta, eli näitä gootti.netin nuorimmaisia taidan olla.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 14:54
samoin, olen myöskin 12, nuorimmasta päästä mutta elokuussa 13
Kirjoittanut: susi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.02.2009 18:28
itse olen 17 v
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit