Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.05.2009 20:07

Lainaus: Ultimecia

Ikää minulta löytyypi 17 vuotta.

Jotenkin hurjaa ajatella että on jotakuta foorumilaista 10 vuotta vanhempi. Ihan skitsoa - tuntuu kuin olisin ihan vasta eilen ollut 17. Tosin eipä se ole juuri kypsyysasteeseen vaikuttanut tämä ikääntyminen, lol.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Ultimecia
  • Lähetetty: 17.05.2009 20:13

Lainaus: Heetteri

Jotenkin hurjaa ajatella että on jotakuta foorumilaista 10 vuotta vanhempi. Ihan skitsoa - tuntuu kuin olisin ihan vasta eilen ollut 17. Tosin eipä se ole juuri kypsyysasteeseen vaikuttanut tämä ikääntyminen, lol.

Hah, wanhus-HetsQ.
Kersa-Ultimecialta plörähti kovin lyhyenläntä tujaus tällä kertaa...
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2009 14:33

Jotenkin hurjaa ajatella että on jotakuta foorumilaista 10 vuotta vanhempi

Mielestäni on mahtavaa että forumilta löytyy (kehtaanko sanoa) näinkin iäkkäitä jäseniä
  • Lähetetty: 18.05.2009 14:38

Lainaus: AlienSexGarden

Mielestäni on mahtavaa että forumilta löytyy (kehtaanko sanoa) näinkin iäkkäitä jäseniä

No kiva, nyt tuli sellainen olo että olen joku hiton seniorikansalainen. >_< 27 ei kuitenkaan ole kovin paljon.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.05.2009 14:46

Lainaus: AlienSexGarden

näinkin iäkkäitä jäseniä

Mä olen 32. Monet on täällä sanoneet ikänsä tyyliin "18, kohta 19." Minusta kuulostaa hassulta jos sanoisin että olen 32, kohta 33. Minun repliikkini on ennemminkin "Eiei...en ole lähelläkään 33, vastahan mulla oli synttärit...köh...viime syyskuussa."
  • Lähetetty: 18.05.2009 14:56

Lainaus: Natassja

Mä olen 32.

Musta tuntuu että jotenkin noin 90% meistä yli 25-vuotiaista on huomattavasti nuoremman oloisia kuin mihin ikä noin numeroina viittaa.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.05.2009 20:15
Olen 17 v, juuri tässä rasittavassa filosofisessa iässä, jossa kuvitellaan tietävän kaiken. No eiei, kylhän mie mietin asioita, mutta eipä miulla vielä paljoa käytännön kokemusta elämästä ole, siinä mielessä siis propsit vanhemmalle väestölle.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.05.2009 08:44

Musta tuntuu että jotenkin noin 90% meistä yli 25-vuotiaista on huomattavasti nuoremman oloisia kuin mihin ikä noin numeroina viittaa.

Samaa mieltä olen minäkin ja siihen 90 prosenttiin kuuluen...
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2009 08:56
"I'm 21 now, but will I live to see 22
the way things are going I don't know.
"
  • Lähetetty: 19.05.2009 10:16

Lainaus: Abigor

"I'm 21 now, but will I live to see 22
the way things are going I don't know."

Erittäin katu-uskottavaa lainata Cooliota. Eikö se ollutkaan "I'm 23 now but will I live to see 24"?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit