Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Minkä ikäinen olet? - Sivu 52

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.05.2009 10:21

Lainaus: Heetteri

Eikö se ollutkaan "I'm 23 now but will I live to see 24"?

Kkyyllähän se noin meni, mutta itse en ole vielä aivan noin "vanha" :kainostel:
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.05.2009 10:25

Lainaus: Abigor

Kkyyllähän se noin meni, mutta itse en ole vielä aivan noin "vanha" :kainostel:

*potkii päähän* 23 tai 24 ei ole vanha! 27:kään ei ole vanha!!11 *ikäkriisi*
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2009 11:54

Lainaus: Heetteri

potkii päähän* 23 tai 24 ei ole vanha! 27:kään ei ole vanha!!11 *ikäkriisi*

Ei tietenkään, ei tietenkään.. Muista kuitenkin verenpaineesi.
  • Lähetetty: 19.05.2009 14:28

Lainaus: Abigor

Ei tietenkään, ei tietenkään.. Muista kuitenkin verenpaineesi.

Toki muistan, ja muista sinä vaihtaa vaippasi, sikiö. >: )
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2009 16:39
Ei kolmekymppinenkään ole vanha ; )
Itse tiedän täysin elämänsä kukoistuksessa olevia, lähemmäs 40 vuotiaita (lakastumisvaihe ei vielä lähelläkään)
Ja valitettavaa mutta totta, ihminen joka on polttanut tupakkaa n.10v. näyttää yleensä 5 vuotta vanhemmalta kuin onkaan (ja nyt siis Heetteri en puhu sinusta, tuli vain oma äiti mieleen, joka on edelleen kukoistava ja kaunis, täyttää nyt kesällä 40, mutta on niitä tupakan aiheuttamia ryppyjä ja muuta selkeästi näkyvillä.)
Tarkoitukseni ei siis ole valistaa... anteeksi jos vaikuttaa siltä.. innostuin liikaa -_-'

*muks* Ja on se muuten kummaa, miten naiset vaan vanhetessaan rupsistuu, mutta miehet ne senkun komistuu.. karismaa kertyy.. Epäreilua x3
  • Lähetetty: 19.05.2009 16:43

Lainaus: oneesan

*muks* Ja on se muuten kummaa, miten naiset vaan vanhetessaan rupsistuu, mutta miehet ne senkun komistuu.. karismaa kertyy.. Epäreilua x3

P*skanmarjat. Se on vain kuolemanpelkoisten ja epätoivoisten miesten itseään lohduttamaan luoma illuusio. Ei ole sukupuolesta kiinni miten vanhenee, vaan siitä miten itsestään pitää huolta. Nimimerkillä "Elintasovatsa, rypyt, maksaläiskät, kaljuuntuminen ja keltainen ihoko miehellä karismaattista?" Musta tuntuu että tää mielikuva johtuu lähinnä siitä että vanhemmilla miehillä on rahaa, jota nuoremmat naiset haluavat. Ainakin Jenkkilässä.
Kirjoittanut: Badluck (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.05.2009 18:52
liian nuori ja liian vanha...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2009 11:49
Hmmm... Kuulun taas sitten näihin teineihin, olen vasta 12-vuotias.... Juu, laskekaa siitä, olen liittynyt tälle foorumille jo 11-vuotiaana, mutta en kyllä juuri käynyt täällä silloin. Voi minua pientä....
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.07.2009 20:24
25v kurppa :<
Kirjoittanut: DarkSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.07.2009 21:45
Viisitoista, voiku ois jo enemmän..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit