Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Minkä ikäinen olet? - Sivu 56

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.09.2009 06:55

Lainaus: Natassja

"nehän on vanhoille!"

Tuolla tavalla mäkin varmaan tulen ajattelemaan tuon ikäisenä. Sitä mennään sillä omalla asenteella vaikka läpi harmaan kiven.

Lainaus: Natassja

Olen varma, että jokainen ikä on hyvä ikä.

Tuostakin olen täysin samaa mieltä. Joka vuosi kymmenessä on omat hyvä ja huonot puolensa. Paitsi, että en mä nyt äkkiä osaa sanoa mikä on huonoa tässä 30+ iässä?! Vois melkein sanoa että aika tasapaksua elämää kait. Vai voiko niin sanoa
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 05.09.2009 11:26
Viiden päivän päästä täytän taas vuosia... askel lähemmäs vanhuuteen.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.09.2009 04:06
22 vuotta plakkarissa täälläpäin. Ihan hyvä ikä, vaikka joskus tuntuu, että ei ole saanut elämässään mitään aikaiseksi. Töissä (aikakauslehti) joutuu ahdistumaan monesti siitä, että esim. megajulkkikset rupeavat olemaan itseä nuorempia

Uutinen: "Megan Fox on äänestetty maailman seksikkäimmäksi naiseksi"
Kryonik: "Eikö niitä äijiä hävetä kuolata vuonna 1988 syntyneitä tyttöjä? Eiku ainiin, nehän on/mehän ollaan jo aikuisia..."
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.09.2009 10:50

Lainaus: Kryonik

Uutinen: "Megan Fox on äänestetty maailman seksikkäimmäksi naiseksi"
Kryonik: "Eikö niitä äijiä hävetä kuolata vuonna 1988 syntyneitä tyttöjä? Eiku ainiin, nehän on/mehän ollaan jo aikuisia..."

Lulz, meinasin jo sanoa että tulipa vanha olo, mutta sitten muistin että seurustelukumppanini on vuosimallia 1989. :'D
Kirjoittanut: Ravenheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2009 12:28
18 tuli tuossa pariviikkoa sitten lasiin
Kirjoittanut: Ciel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.09.2009 00:13
Taas nuorin, oon 15.... :'D Ikäni perusteella mua vois joku alkaa luulemaan joksikin massateiniksi joka taas esittää tr00 goottia. Kyynel.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.09.2009 01:51
No tiistaina se pelätty 30 tuli täyteen...
Mun ikä on alkanu kakkosella niin kauan ku muistan, et tää tuntuu ihan älyttömältä! Mulla oli 2 periaatetta; kunhan ikä alkaa kakkosella ja paino vitosella niin kaikki on ok. Mitäs nyt sitten kun ikä alkaakin kolmosella ja paino jo kutosella??!! Apua!!!
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2009 02:51
Jepjep, vuosimallia -90 ollaan, jee toukokuun lapsosia, ja 19 vuotta siis tullut jo täyteen. Täyttä höyryä eteenpäin, mitä nyt välillä tuntuu että tässä vaan taantuu tosiaan pikkulapsen ikäluokkaan, eikä vanhene ja viisastu, vaikka ehkä pitäisi?
Kirjoittanut: PuzzleMind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.09.2009 11:43
Vielä 27 vähän aikaa... Alkaa jo kolmenkympin kriisi lähestymään siihen tahtiin että pitäis kävelykeppi ja kuulolaite hommata
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.09.2009 16:15

Lainaus: Ciel

Taas nuorin, oon 15.... :'D Ikäni perusteella mua vois joku alkaa luulemaan joksikin massateiniksi joka taas esittää tr00 goottia. Kyynel.

On täällä nuorempiakin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit