Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • • Muokkasi: Salmonelle
  • Lähetetty: 30.05.2012 21:50

Lainaus: Anyxia

Oon vissiin ainoa lähipiirissä jonka mielestä 20 vuotiaana ei olla oikeasti aikuisia. Kaikki "potee täällä hirveää ikäkriisiä ku täyttää 20" (esitystä) mutta mun mielestä sen numeron sijasta se oma käyttäytyminen osoittaa kuinka aikuinen kukakin on, enkä itse ainakaan ole vakuuttunut tämän alueen parikymppisistä.

Hei! Oon ihan samaa mieltä. Mitä ne numerot meinaa - no ei mitään. Olen itse vasta 19 ja silloin kun täytin 18, ajattelin että HOHHOIJAA, tätäkö se vain on, numerot menee mutta ei tänään tunnu yhtään erilaiselta kuin eilenkään. Baarielämään se ei ole juurikaan vaikuttanut, tai siis sillä tavalla, että nyt pääsen baariin, mutta alkoholinkäyttö on edelleen varsin vähäistä. Enkä usko, että kun ensi vuonna täytän 20, on yhtään sen aikuisempi olo. Mikä ihmisiä vaivaa kun pitää ruveta vääntään jotain tuollaista ikäkriisisoopaa? Itse toki tunnen olevani henkisesti hieman vanhempi kuin 15v, mutta niin varmasti sitä aina ajattelee. (PS. 15-vuotiaissa ei ole mitään vikaa, mutta esimerkkinä siksi, koska se on yleensä paheksutuin ikä)

EDIT//
Niin ja paljon onnea Sarutor!
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2012 15:03
Salmonelle
Kiitos.
Asiaa tuo mitä kirjoitat ikä on vain numero eipä se kerro ihmisestä itestän paljon mitään.
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2012 16:30

Lainaus: Salmonelle

Enkä usko, että kun ensi vuonna täytän 20, on yhtään sen aikuisempi olo.

Itse täytin viime viikolla 22 ja tuntuu edelleen siltä kun olisi 19. Olo ei ole sen aikuisempi kuin kolme vuotta sitten, vastuu on vain lisääntynyt. Tiedä sitten että tuleeko vasta sitten aikuinen olo kun joskus tulee omia lapsia, vai meneekö sitten niin kuinka äiti joskus sanoi että on lapsi niin kauan kunnes omat vanhemmat kuolee.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.05.2012 17:13
Ikä on vain numero joka kertoo että taas on kulunut vuosi ihmisen matkalla kehdosta hautaan ja taas ollaan hieman lähempänä määränpäätä.
Eipä tuo aikuisuuden tunne pahemmin vaivaa täälläkään.
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2012 21:38
syksyllä 25 Enkä aio ikinä kasvaa aikuiseksi. Isi sano ettei se kannata, "aikuiset" on kuulemma tylsiä.. siksi varmaan sekään ei ole kasvanut "AIKUISEKSI"
Kirjoittanut: Gorina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.06.2012 20:22
Randomina selasin ketjun läpi ja aika nuorta porukkaa tuntuu olevan. Itsellä seuraavaksi 45 wee-juhlat.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2012 01:49
Oon varmaan aiemminki kirjottanu tänne mutta täytin vasta jote nyt oon 17v.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 17.06.2012 21:40
13. heinäkuussä täytän 14.
(no on se nyt kun tietokoneellakin kirjottaa a:t ä:nä, luulin että se kirjotusvirhe tapahtuisi vaan käsin kirjottaessa, nehän on ihan eri puolilla näppäimistöä :O )
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2012 18:30
13 wee täällä huitelee menemän Lähes kaikki saman ikäisten piirteet puuttuvat Aina ollaan joko nuoremman tai vanhemman oloisia kaveriporukassa... Meidän pieni 4 hengen "jengi" onkin sitten ainoita meidän luokan tyttöjä, jotka on sen pissistelyn välttäny Ainoastaa (ainakin omalla kohdalla) teiniksi tuntee uskomattoman anteliaasta v***u-sanan läytöstä xD Muistan kun vielä 12 weenä tuijotettiin ja paheksuttiin niitä teinejä, joiden joka toinen sana on v***u... nyt mennään samassa luokassa Mutta kyllä ne muutkin kirosanat lentelee...
Mulla kanssa huhtikuussa synttärit Wormboy mikä päivä?
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 15.07.2012 21:27

Lainaus: Kuolonenkeli

Mulla kanssa huhtikuussa synttärit Wormboy mikä päivä?

heinäkuussa. 22. päivä.

Minäki olin joskus aivan kauhea kiroilemaan. Nykyään vaan jos menee hermot. Taino kyllähän sitä perkelettä lentelee sillointällöin, mutta ei niin paljon että se häiritsisi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit