Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2008 19:30
Täytyy sanoa, että rakastan heijastimia! Miten hassulta se vaikuttaakin, mutta tarkoitan lähinnä heijastinkangasta . Löytyy näitä perus heijastimia 2 kappaletta laukusta (toinen on pääkallo ja toisessa bändin "logo"). Takista saattaa roikkua (riippuu mikä takki päällä) arnoldsin pinkki donitsiheijastin :'D. Tein itelleni neonkeltasesta heijastinkangaasta tavallaan "henkselit" mitkä roikkuu housuissa. Sitten omistan hopean/harmaan heijastinhameen se on erittäin kiva. Toivon niin, että heijastinvaatteista tulis muoti-ilmiö on kiva heijastaa pimeessä (miksi: koska sillon niitä löytää helpommin)

Ajattelin, että voisin etsiä jostain jonkuntapasta heijastinnarua ja pistää rastojen sekaan hiuksiin
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.01.2008 19:32
eipäs oo heijastimia käytössä. takkiinni piti tulla biohazard-merkki heijastimena mut se sit unohtu tehä. se on sit tällästä kun on laiskap*ska
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.01.2008 22:25
En oo ikinä käyttäny, mut kun mutsi postitti Kokkolasta ne mun ihqut pääkallokorvaläpät, niin samassa paketissa oli Lordi-heijastin!!! Laitoimpas sitten käsilaukkuun killumaan kun oli niin kiva se hopeinen ketjukin. Eli siinä lukee vaan se Lordi, ei ole mitään monsterin pärstiä tms..
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.01.2008 22:30
Lepakkoheijastin roikkuu yhdessä laukussani. Pitäisi varmaan hommata useampia, että saisi muihinkin laukkuihin + takkeihin. Autoilijana tiedän, miten huonosti ilman heijastinta kulkevat ihmiset pimeällä näkyvät ja haluaisin pitää henkeni vielä jonkin aikaa
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.01.2008 14:52
Huomasin tuossa juuri, että mun lepakkoheijuli lojuu työpöydän laatikossa. Auttaa varmaan kovasti siellä.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2008 17:57
Käytän,... sama se heijastimen ulkonäölle kunhan näkyy. Tossa meidän lähellä olevalla tiellä on aika vilkas autoliikenne tänne asutusalueelle joten aika välttämätön olla mukana. Koiralla on heijastinliivi.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:47
Heijastimia roikkuu takeissa ja yhdessä laukussa. Musta vaatetus ei kuitenkaan pimeällä erotu kovinkaan hyvin. Mukava tietää että autoilijat huomaavat mut ennen kuin vasta kohdallani. Pakko myöntää, että aloin kyllä käyttää heijastimia vasta parisen vuotta sitten kun aloin itse ajella autolla. Silloin tajusi kuinka huonosti jalankulkijat oikeasti erottuvatkaan sieltä teiden reunoilta.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2008 15:39
No on mulla yks, keskaria näyttävä harmaa, anttilan ale hyllystä..
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.03.2008 15:43
Pitäisi jossain kaapin pohjalla olla... Tosin ei se sieltä kautta pahemmin auta. Porissa pitäisi kyllä heijastinta käyttää, kun nuo autoilijat (varsinkin bussikuskit) tuntuvat vain kiihdyttävän nähdessään jonkun ylittävän tietä...
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • • Muokkasi: The Evil Fairy
  • Lähetetty: 02.03.2008 15:52
Autokoulussa juuri keskusteltiin heijastimen käytöstä ja se opettaja sanoi että jos kulkee pimeässä ilman heijastinta niin se on kuin itsemurhaa menisi yrittämään.

Onneks mulla itsellä on aina kolme heijastinta vaatteissa roikkumassa, niin mun pitäisi ainakin näkyä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit