Gootti.net

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2007 15:52
Kysympä siis, kun itselle ja miehelle on tullut hankittua, että käytättekö te heijastimia? Jos ette niin miksi? Tiedän, ettei nahkatakkiin viitsi laittaa hakaneulaa, mutta sen hinta voi olla sinun henkesi ja onhan niitä sellasiaki jotka ei rei´itä takkia..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2007 15:59
Täytyy myöntää häpeäkseni, että omistan kaksi heijastinta, mutta en käytä. Se on sellaista virheellistä ajattelua, "että ei kaupungissa tarvi"
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.11.2007 16:31
Enpä minäkään ole viime aikoina heijastinta käytellyt. Vähän vaarallistahan se on, mutta jos pysyn kävelytiellä ja noudatan liikennesääntöjä muutenkin niin ei pitäisi tulla vaaratilanteita ainakaan minun tautta. Jos liikenteessä tulee ongelmia, niin silloin se ei todennäköisesti johdu meikäläisen käyttäytymisestä. Asun keskustan seudulla täällä Porvoossa, joten valaistus on kohtalaisen hyvä illan hämärryttyäkin. Jos ihan säkkipimeässä joutuisi seikkailemaan, saattaisin käyttää taskulamppua / soihtua.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2007 16:52
Minä omistan semmoisen lepakko heijastimen.
Oulussa on pakko olla heijastin kun autoilijat kaahaa hampaat irvessä ja kyrpä otsassa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2007 17:04
Mulla on ihq pääkallo. Voihan sen hakaneulan kiinnittää takin taskun sisäpuolelle, siellä ei reiät haittaa.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2007 17:22

Lainaus: Lilith

Minä omistan semmoisen lepakko heijastimen. Oulussa on pakko olla heijastin kun autoilijat kaahaa hampaat irvessä ja kyrpä otsassa.

Totta
Minulla on sellainen hieno siili, jonka olen lapsena tainnut saada jostakin pankista. Ainut mikä heijastimessani haittaa, on se että se jää kokoajan kiinni reppuuni :/
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2007 17:29
Kyllä käytän, koska muuten bussi saattaa vetästä aamulla ohi ilman minua ja muutenkin kun täälläpäin ei oikeen oo katuvaloja, niin ja autoilijat ei välitä jalankulkioista yhtään painetaan vaan lisää kaasua.
Eli kaks sellast sööttiä haamuheijastinta löytyypi.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.11.2007 17:38
Käytän heijastinta milloin muistan sellaisen takkiini kiinni laittaa, ta on päällä takki, jossa sellainen jo on. Se heijastin mikä minulla on, on sellainen nyrkki, jossa on keskari pystyssä
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.11.2007 17:40

Lainaus: diamond_385

Se heijastin mikä minulla on, on sellainen nyrkki, jossa on keskari pystyssä

Öhöhö. Jos autoilija ihan säkkipimeässä näkee hohtavan keskisormen niin eikö se vähän provosoi ajamaan sitä kohti?
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2007 17:42
Ei ole heijastinta ei. En tiedä miksi ei ole tullu hankittua, mutta luotan pystyväni hyppäämään alta pois jos hätä tulee. Ja ainahan sitä kromin kiiltoa niiteistä ja ketjuista löytyy.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit