Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2007 18:03
Tuo on valitettava harhaluulo. Moni on siksi kuollut, kun kuvittelee pystyvänsä väistämään..
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2007 18:03
Repussa on hakaneulalla sellainen söpö lepakkoheijastin
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2007 18:07
Kyllä, käytänhän minä heijastinta, vaikka asunkin pienen kaupungin keskustassa. Se antaa turvaa, kun ei katuvaloista aina tiedä palavatko ne...

Nyt olen taas kaivanut kaikki heijastimet naftasta, ja vino pino niitä löytyikin. En vain muista että olisin ikinä niitä ostanut, vaan olen aina ollut käsi ojossa kun on ilmaiseksi jaettu. Siksi minulla on bensafirman, oman autokouluni, muutaman pankin ja parin vakuutusfirman killukkeita lepakoitten, keskisormien ja siilien sijasta.

Olisihan se tietysti hienompaa omistaa lepakkoheijastin, mutta hyödylliset ilmaisrojut on aina pop. Siksi roikotan iloisena vakuutusyhtiön halvinta henkivakuutusta takkini hihasta.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2007 18:11
Mulla roikkuu merihevonen takin helmasta.. EN halua kuolla typerien kaahareiden takia..Minusta on kiva näkyä ja onhan se hyvä olla, että typerämpiki tajuaa.. Autot ku ei aina huomaa kaikkea, tai eivät halua..
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.11.2007 18:30
Minusta roikkuu yleensä kaks heijastinta, käytän niitä myös keskustassa joka on valaistu. Ja aina ku poikkis lähtee lenkille nii käskytän laittamaan heijastimen
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.11.2007 18:58
Mulla on lapasen sisässä kummitus-heijastin Sieltä sitten nykäisen sen pimeällä esiin. Kädet kun heiluu,niin se heiluu mukana ja näkyy näin joka paikkaan
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2007 19:01
Ei kyllä ole heijastinta.. Pakko tunnustaa ja hieman se kyllä häiritseekin. Aina ajattelee etä ostanpas, mutta siihen se jääkin.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:16
eipä tule käytettyä
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:22
käytän toki ja heijastinliiviä kun pitää pimeellä polkee fillaria. en luota autoilijoihin. kerran jäin auton alle, jos toinen kerta sattuu niin en usko että olisin niin onnekas kun ekalla kerralla.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:32
On mulla tuolla heijastin, mutta eipä oo tullu käytettyä...ainakaan vielä. Asun kaupungin keskustassa joten valaistus toimii riittävän hyvin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit