Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.02.2011 17:46
Hihassa heiluu valkoinen lepakko Sekun oli niin hieno niin piti ostaa viime talvena Sain joskus äidiltä joululahjaks Heartagrammin, mutta kun se on sen HIM:n symboli ja en ky. pändistä välitä, niin heijastinkin on jossain paikassa X.. Myöskin laukkuun iskin heijastimen juurikin siksi etten halua jäädä auton alle ja toisekseen se oli ilmainen >)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.02.2011 17:49
Kun käyn koiran kanssa lenkillä, sillä on enemmän heijastimia kuin minulla. Minulla roikkuu takissa yksi perusheijastin, kun koiralla on heijastinliivi ja heijastinnauhat sekä kaulapannassa että hihnassa. Mokoma onkin musta labradorinnoutaja, ja maastoutuu hyvin pimeään.
Kirjoittanut: Lily Symphony (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.02.2011 19:28
Lapsuudessa oli vaan niitä nallen (tai jonkun pankin logon) muotoisia kovia kolisevia heijastimia, ja heijastimen käyttö oli vähän ärsyttävää pakkopullaa. Mutta nykyään kun niitä on vaikka millaisia, niin niitä tulee käytettyä asusteina/koristeina. Jopa niin, että kun näkee kaupassa hienon heijastimen, jonka haluaa, tulee vaikeuksia keksiä, että mihin sen ripustaisi, kun noita keikkuu jo joka paikassa:

- Laukussa tosi hieno sininen aurinkomainen rinkula, jonka ostin monta vuotta sitten Joensuusta joiltain markkinoilta. Jostain luin, että heijastinten teho heikkenee ajan mittaan, mutta tuota tulee varmaan pidettyä ihan yleisenä laukkukoristeena niin kauan kunnes maatuu...
- Takinhelmassa sydämenmuotoinen asuntolan mainosheijastin... tosin, se on tällä hetkellä eri takissa kuin mikä on käytössä... hmm
- Kirjatorilta bongasin sellaisen tosi hienon valkoisen kukka/lumihiutale-rykelmä-heijastimen, ja sen kohdalla oli jo vaikeus, että mihinköhän sen laittaisi. Sitten keksin: kenkään! Maiharin naruihin sai kivasti kiinni, ja tuli kenkäänkin uudenlaista lookkia.
- Oli minulla myös punainen sydänheijastin, johon saa vielä valon vilkkumaan, mutta se harmikseni hävisi.

Haha, tässä hyvät tuntomerkit, joista minut bongaa kadulla. Parhaimmillaan oli neljä hiejastinta samaan aikaan käytössä. Kun pimeässä hohtava joulukuusi tulee vastaan, niin se on sitten minä...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2011 20:00
Minulla roikkuupi takissa muumipappa heijastin. Harvinaista,että minulla ylinpäätään on heijastin.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2011 21:51

Lainaus: Lily Symphony

Jostain luin, että heijastinten teho heikkenee ajan mittaan

Joo. Parin-kolmen vuoden välein olisi hyvä vaihtaa. Aiemmin jos ovat naarmuuntuneet tai kuluneet niin että sen näkee päältä. Voi toki ihan koristeina pitää tuon jälkeen, kunhan ei liikaa luota näkyvyyteensä.

Löysin muuten tuon aiemmin mainitsemani pöllöheijastimen myöhemmin Stockmannilta. Olihan se heijastimeksi sikamaisen kallis (muistaakseni kympin) mutta on se sen arvoinen. Ihan järjettömän söpö heijastin jota käyttää mielellään.

Lisäksi minulla on läjä kummituksia, yksi koivunlehti, lepakko ja pari ympyrää ja neliötä. Jokaisessa takissa on yksi ja niissä laukuissa joita ahkerammin käytän on myös jokaisessa omansa. En ikinä muistaisi nimittäin vaihtaa heijastinta laukusta toiseen. Nyt ei tarvitse ajatella, kun kaikissa on oletusvarustuksena vähintään yksi killutin. Voi vain napata laukun/takin mukaansa ja juosta ulos ovesta.
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2011 17:05
Mulla roikkuu laukussa sellainen kirkkovene-heijastin. Tarpeeksi ''asenteellinen'' minulle
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2011 08:45
Tällä hetkellä en omista minkäänlaista, joten pitäisi tosiaan ostaa jonkinlainen killutin takkiin tai laukkuun roikkumaan. Esimerkiksi juuri tuo Giffirtin mainitsema pöllöheijastin olisi tosi ihana.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2011 14:48
Mulla ei ole ollut pitkään aikaan käytössä heijastimia.
Joskus lapsena oli, mutta siitäkin on jo kauan aikaa. Pitäisi ottaa kyllä uudestaan tavaksi heijastimen käyttö. Jos vaikka löytäisi vielä kivan heijastimen
Kirjoittanut: Nevo (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.03.2011 14:52
En käytä ja ihmettelen sitä miten autoilijat eivät jyrää mua kun mustissa aina kävelen. XD
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2011 02:07
Laukussa on possu ja takissa pääkallo. Lisäksi olen niin vainoharhainen, etten esim. kuuntele musiikkia ulkona liikkuessani, haluan kuulla mitä ympärillä tapahtuu että voin itse väistää jos joku yrittää päälle ajaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit