Gootti.net

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.11.2012 00:02
Käytän heijastinta silloin kun muistan - tai silloin kun äiti pakottaa. Minulla ei ole mitään heijastimia vastaan, mutta aamulla ajattelen, etten tarvi niitä, sillä on niin valoisaa. Jos koulun jälkeen menenkin kaverille ja kävelen myöhään ja pimeässä kotiin, tuuman aina, että olisi pitänyt aamulla ottaa se heijastin mukaan. Joskus pienenä reppuni ja takkini olivat täynnä heijastimia, mutta seuraavana päivänä puolet niistä olivat pudoneet tai hukkuneet jonnekin...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.11.2012 13:39
Käytän heijastinta, mutta meinasin jäädä auton alle keskustassa katulampun vieressä ja suojatiellä. Huomasin onneksi ajoissa, tai oikeastaan kuulin ajoissa, että pikkupakun kuljettaja kiihdyttää aikomuksenaan painella tuhatta ja sataa. Jos en olisi kuullut sitä ääntä, olisin jatkanut kävelemistä eteenpäin ja aiheuttanut auton maalipintaan vaurioita. Autoa kuljettanut tyyppi pysähtyi puolen metrin päähän viereeni kun ilmeisesti älysi vasta siinä vaiheessa joko käyttää silmiään tai älliään. Näin auton rinnuksilla kaksi isoa valkoista tahraa ikään kuin niistä olisi hinkattu maalit pois. Ehkä ne ovat muistoja kuskin aikaisemmista roadkilleistä.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2012 14:52
Häpeäkseni on myönnettävä, ettei minulla ole heijastinta, mutten kuitenkaan haluaisi päästää avokkia ulko-ovesta, jollei tällä ole heijastinta takissa kiinni. Sinällään huvittavaa huolehtia toisen turvallisuudesta enemmän kuin omastaan. Nyt kun asun kaupungin keskustassa en tunne niin suurta vastenmielisyyttä heijastimia kohtaan, etenkin kun täällä on paljon liikennettä eikä kaikkialla ole katulamppuja/toimivia katulamppuja, joten täytyy olla tarkkana liikkuessaan ihan jo päivänvalossa. Pitäisi vain löytää aikaa etsiä itselleen heijastin jostain kaupasta.

Joskus kun asuin korvessa minua ärsytti heijastimen käyttö. Halusin liikkua rauhassa ja huomaamattomasti, mutta kyseisellä alueella alkoi olla jo voimakasta väestön kasvua niin ettei siellä voinut enää liikkua yksinään omassa rauhassa (ilman autoilijoita ja koiran ulkoilluttajia yms. ruuhkaa), joten ainoa kompromissi rauhassa kävelylle oli taskulamppu, jonka laitoin päälle aina kun auto ajoi vastaan, ja sammutin heti kun auto oli ajanut ohi. Haaveilen yhä korpeen muutosta. Ehkä heijastin symboloi minulle sellaista oman rauhan kadottamista. Vaikka toki tiedän aivan hyvin, että heijastimen käyttö on ihan vain oman turvallisuuden vuoksi tärkeää. Kunhan rupesin tässä purkamaan jotain omaa ihmisinhoani...
Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2013 16:29
Minulla roikkuu takissa musta huopaheijastin, lepakon mallinen
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2013 17:38
Enpä ole tänävuonna muistanut hommata heijastinta. Yleensä kyllä on jossain roikkunut.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2013 19:35
Nahkatakkiin en ole raaskinnut heijastinta ripustaa, mutta muihin olen yrittänyt muistaa laittaa sellaisen. Suosikkini on vaaleanvihreä kummitus Lenkkipusakassa riippuu SPR:n veripalvelun naurava veripisara, jonka sain yrittäessäni luovuttaa kyseistä nestettä. Siinä se tippa ilkkuu juoksemisen lomassa muistuttamassa siitä, kuinka ohutta ja kelvotonta verta suonissani virtaakaan...

Mutta eihän tässä kohta enää tarvitakaan mitään heijastimia. Yötön yö ja valoisa pimeys hiipivät kohti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit