Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:39
lepakko heijastimen omistan mutta suht koht harvoin tuloo käytettyä. riippuu missä menee
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2007 20:44
Minulla on pitkään roikkunut lepakkoheijastin laukusta, ja juuri pari päivää sitten huomasin sen tippuneen. Pitää hankkia uusi pikimmiten.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2007 21:42

Lainaus: Lilith

Minä omistan semmoisen lepakko heijastimen.

Minäkin
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.11.2007 22:03
En kulje ulkona pimeällä =)
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 12.11.2007 22:52
Ei, en käytä pahemmin heijastinta... Miksikö ? Koska liikun linja-autolla (bussilla, dösällä, linkulla, you name it i ride it) ja ne matkat kun kävelen menee kirkkaasti valaistuilla tienpätkillä. Jos minua ei näe, ei kyseinen henkilö kuulu moottoriajoneuvoliikenteeseen sokeutensa tähden. Thats what i think :E
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2007 23:11
Tottahan toki sitä heijastinta käyttää, kun tänäkin syksynä on meinannut jäädä vasta kerran auton alle suojatiellä - tämä tosin tapahtui Viikin tiedepuiston vieressä, jossa muutenkin on aina hämärää.

Heijastimena on sellainen kellertävän vihreä hämähäkki killutin.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2007 23:46
Hyvin on ainakin omalla kohdalla tämä ilman heijastinta kulkeminen toiminu, olen ollut auton alla vain kolmesti. Kyllähän se pitäis hankkia, mutta ku ei ikinä saa aikaseksi.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2007 01:23
Oon hävittänyt mun ultracoolin Muumi-heijastimen, pitänee hankkia uusi. Kiva on tuolla autolla ajella, kun itsemurhakandidaatteja loikkii eteen säkkipimeässä ilman heijastinta. Jos Chrystalis tulee vastaan, niin ajan varmasti päälle. Ei tommoset ansaitse elää, jos ei heijastintakaan jaksa hankkia!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 13.11.2007 08:18

Lainaus: Ximmo

säkkipimeässä

taitanee olla aikas valoisaa ?
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.11.2007 09:40
Viime talvena nahkatakissani oli lepakkoheijastin, mutta nyt kun sen taas meinasin laittaa, se olikin kadonnut jonnekin kaappien syövereihin luultavasti. Eli tällähetkellä bussikuskit eivät juuri huomaa minua ennen kuin ihan pysäkin kohdalla ja meinaavat aina ajaa ohi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit