Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2007 10:42
Tässä tas nähdään sen käytön järkevyys.. Voi tollot--
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.11.2007 12:25
Käytän. En tahdo alkaa riskeeraamaan ja leikkimään hengelläni.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.11.2007 13:47
Mulla on vaikka mitä heijastimia, just näitä ilmaiskappaleita. On autokoulusta, Osuuspankista, Tiehallinnosta, kaikenlaisista opiskelijaliitoista ja järjestöinfoista saatuja. Ja on mulla joskus apteekista saatu pehmoelukkaheijastin joka esittää kaiketi poroa. Tällä hetkellä takissa roikkuu SPR:n heijastin, ja laukussa on lisäksi pieni muumipinssiheijastin.

Myönnetään että ennen ajokorttia olin kovin varma omasta näkyvyydestäni, mutta nyt kun on tullut pimeässä ajeltua niin eipä ne jalankulkijat olekaan kovin helposti huomattavissa varsinkaan ilman heijastinta vaikka kuinka kadut olisikin hyvin valaistu. Tai ehkä minä vain olen sokea.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.11.2007 15:29
Mulla on moniakin heijastimia ja mun on oikeastaan pakkokin niitä käyttää kun asun pimeällä alueella, enkä halua jäädä auton alle.
Mulla on sellainen pehmoheijastin mikä esittää lohikäärmettä,sit mulla on repussa ufo, yhessä takissa on lepakko,toisen taskusta taas roikkuu kissa jne..Eli käytän heijastimia
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.11.2007 15:32
Käytän toki - takissa roikkuu pieni lepakko-heijastin ja toisessa sininen dino
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.11.2007 15:46
Eipä oo tullu käyettyä. :S Sain viime jouluna joululahjaksi kaverilta semmosen ihanan pääkalloheijastimen, mut enpä oo sitä nyt käyttäny, vaikka ehkä pitäiskin... Ja se taitaa olla hukassa... En oo varma ku en oo ettiny. xD
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.11.2007 16:04
Pakko myöntää, etten käytä. Tosin tienkin ylitän vasta siinä vaiheessa, kun voin olla varma, että ehdin ennen tulevaa autoa, ellei se sitten jostain kumman syystä ala kiihdyttämään..
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.11.2007 16:18
Todellakin käytän! Mulla ei ole aikomustakaan kuolla sen takia, ettei joku näe mua.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.11.2007 16:30

Lainaus: Akhkharu

ja toisessa sininen dino

Mitehä mä luin ton että 'dildo' O.o Kerkesin jo aatella että vau hieno heijastin
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 13.11.2007 19:33
On mulla yhessä takissa vaikka se ei ole edes mikään takki, jota viittis kylmemmällä ilmalla käyttää. Ei ole sit tullu laitettua. Toki mul on noi yhet housut mis on aika paljon heijastinsysteemistä tehtyjä yksityiskohtia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit