Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.10.2010 22:11
Minulla roikkuu laukussani aika iso hattivattiheijastin, ja koska en lähde ikinä minnekään ilman laukkuani, on minulla aina heijastin mukana. Joskus talvella jos lähden kävelylle, sujautan olkavarteen vielä sellainen heijastinlenkin.

Heijastin on niin pikkuinen vempele, ja niitä saa nykyään niin monen mallisia ja värisiä, että on silkkaa tyhmyyttä kulkea asenteella "en käytä ku oon niin cool". Toki, olet erittäin cool kuolleena.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.10.2010 08:12
Lenkkivaatteissa tulee käytettyä kun pimeällä(kin) tulee liikuttua valottomilla teillä. Tänä syksynä / talvena aioin olla reipas ja laittaa lenkille jopa heijastin liivin ihan vaan autoilijoita ajatellakseni. Sain lahjaksi mustan heijastinliivin niin sellaisen voi jo päälle pukea. Oli nimittäin ihan siisti.
Muuten normivaatteissa multa ei heijastinta löydy. Mutta en kyllä liikukkaan kaupungille, kuin autolla tai pyörällä ja niillä luulisin, etten valojen kanssa alle jää. Tai siis jää ihan "näkymättömäksi".
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 04.10.2010 16:26
Vaikka viimevuonna kitisinkin siitä että käyttäkää heijastinta, niin siitä huolimatta ei moista ole omaan takkiin vielä eksynyt, syynä että ovat rumia. Jotenka, kiitos Giffirtille linkistä, sieltä lähtee kaks-kolme heijastinta tilaukseen kun kotiin pääsen Yks laukkuun ja pari takkien hihoihin. En autojen keskellä kylläkään liiku kun liikun autolla kaikki autoa pidemmät matkat, mutta kai noita on hyvä parkkiksellakin olla
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.10.2010 16:33
Laukussani roikkuu ketjun päässä sievä lepakkoheijastin josta pidän kovasti. Ilman laukkua ulkoillessa (yleensä lenkillä koiran kanssa) laitan käsivarteen heijastinnauhan, kun ei viitsi takkia lävistää hakaneuloilla. Toistaiseksi ei ole päälle ajettu.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2010 16:43
Miulla roikkuu laukussa poro tai hirvi, kumpi se nyt olikaan (en muista =D). Sellainen melko iso joka on tehty heijastinkankaasta. Sain sen töissä eräältä kuskilta, joka toi tavaraa :P
Harvemmin nykyään liikun kävellen, joten muuten ei tule heijastinta käytettyä/tarvittua.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.10.2010 20:55
Heijastinta ei erikseen ole killumassa, mutta tuppaan ostamaan housuni työvaatekaupoista ja niissä sitten usein on pitkät pätkät heijastinnauhaa,
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kedira
  • Lähetetty: 04.10.2010 21:09
Heijastimen käyttöhän on tosi cool vaikka ei liikkuisikaan pimeässä. Sen killuminen omissa vaatteissa nimittäin vaikuttaa monien lasten/nuorten asenteisiin ihan sanattomasti. "Hei, toi kans käyttää heijatinta vaikka se on ihan tommosen näköinen, ehkä määki sitten kehtaisin."

Vai onko se liian epägoottia koittaa olla hyvänä esimerkkinä?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.10.2010 21:49

Lainaus: Iiriva

Heijastin on niin pikkuinen vempele, ja niitä saa nykyään niin monen mallisia ja värisiä, että on silkkaa tyhmyyttä kulkea asenteella "en käytä ku oon niin cool". Toki, olet erittäin cool kuolleena.

Joo, pitää paikkansa. Coolius saavutetaan torsossa kuitenkin vasta tuntien kuluttua mikäli kehon ulkopuolella oleva lämpötila on kyllin alhainen. Minä en käytä heijastinta, mutta noudatan liikennesääntöjä. Jos jään auton tai kaksipyöräisen alle, syypää on se joka ei noudattanut liikennesääntöjä. Jos joudun liikenneonnettomuuteen, sen todennäköisesti aiheuttaa joku teinisepari tai alkkis, joka esim. kaahailee holtittomasti.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.10.2010 22:03
Mulla on talvitakissa sellainen keltainen pääkallo heijastin. Lisäksi sain Welholta sellaisen W-kirjain heijastimen, jonka voi laittaa toiseen takkiin. Vielä haluaisin läppärilaukkuun jonkinlaisen eläinheijastin hahmon.
Olipas epämiehekästä, toi eläinhahmo
Mutta tässä mun lähimaastossa on monia todella pimeitä risteyksiä ja tienpätkiä!
Kirjoittanut: Väinämöinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.10.2010 10:49
No tuohon heijastin asiaan on sanomista, jotta ei oo tullu käytettyä, vaikka ostin 6 heijastinta.. Mutta ihan muuhun tarkoitukseen. :&
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit