Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 03.10.2010 11:37
Talvi tulee, joten aloin tässä kaivella joskos löytäisin jotain hienoja killuttimia. Löytyi muutama poikkeuksellisen hieno, joten ajattelin jakaa pientä aivopesua, jos aiemmin kommentoineet "en käytä koska rumia" -ihmiset päättäisivätkin vaihtaa mielipidettään.

http://www.kissansilma.fi/

http://turvakauppa.if.fi/personligsakerhet/reflexe r

http://kauppa.heijastinkauppa.fi/kauppa/cat/index. php

Lisäksi olen bongannut kaiken maailman lepakoita, kummituksia, pääkalloja sun muita about jokaisesta peruskaupasta. Ja jos joku tietää muita hienoja heijastimia, niin kertokaa. Ennemmin kantelen rumaa mainosheijastinta kuin en ollenkaan, mutta jos vaihtoehtoja kerta on, niin miksipä ei samantein ottaisi jotain nättiä killutinta.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.10.2010 12:24
En käytä, eipä oo tarvinu, ei sovi imagoon. Miun pyörässäkään ei oo valoja koska en ole kiinnittäny siihen vielä dynamoa joka valon toisi ja toisaalta jos pyörässäni olisi valot niin ihmiset säikähtäisivät vähemmän miun pyöräilevää olemustani. '
Käytän juostessani pimeällä oranssia heijastinliiviä jossa on heijastuspinnat mutta muuten en käytä minkäänlaisia heijastimia.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2010 12:44
Kait mä käytän. Mutta usein unohdan sen toiseen takkiin/ hukkaan sen.

Samoin kun käytän pyöräilykypärää, en halua olla loppuelämääni vammainen jos joku idiootti ajaa mun päälle.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2010 13:51
Mulla on Giffirtin laittamien kuvien heijastimista tämä, ja se on mun mielestä niin kiva, että sen käyttäminen on jopa mukavaa.: D Olen kuullut paljon kommenttia siitä, että toi heijastin on ihan mun näköinen ja ihmettelyä, että onko tuollaisiakin heijastimia olemassa. Ei tarvitse tosiaan tyytyä niihin koviin läpysköihin, joissa on jonkun firman logo. Tuon omistamani Love or Die -heijastimen lisäksi Paola Suhonen on suunnitellut muitakin aika ihania heijastimia, mm. tämä on aika söpö.
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.10.2010 14:20
http://www.varusteleka.fi/search.php?action=send_s earch&condition=hei- <----- kaksi tuollaista minulla. Molempien sijainnin tiedän, toinen pöytälaatikossa, toinen hukassa. Ihan perushyvä astetta militarympi heijastintyyppi
Käytän yleensä housujen vyölenkistä roikkuessa pimeämmällä, välillä tosin tuppaa jäämään... :s
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.10.2010 15:15

Lainaus: Necroerotica

Kait mä käytän. Mutta usein unohdan sen toiseen takkiin/ hukkaan sen.

Lainaus: teufelfaust

Molempien sijainnin tiedän, toinen pöytälaatikossa, toinen hukassa.

Ei se vaan voi oikeasti olla älykkäille (no, tässäkohden saa ihan luvalla pudottaa itsensä laskenasta pois jos aihetta on vähänkin) ihmisille ostaa useampi heijastin ja laittaa jokaiseen takkiin omansa! Sanokaa mieluummin suoraan, että "en käytä, tahdon leikkiä hengelläni ja olla tyhmä" kuinoikein alleviitata omaa typeryyttä keksimällä vajaaälyisiä tekosyitä.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2010 16:01
Mulla on maailman söpöin pääkalloheijastin pitäis jostain löytää lisää, että sais jokaiseen takkiin yhen ja ainakin laukkuun.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2010 16:12
Viime vuonna takissa (tai laukussa) roikkui vaaleanpunainen, kova, sydämen muotoinen muovinpalanen. Sangen gootikas kieltämättä... Uuden ja vähän paremmin tyyliin sopivan olen ajatellut hankkia.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2010 21:06
Life on the edge... Eli en käytä. Tiedän varsin hyvin olevani tästä syystä idi(g)ootti, mutta onneksi en syksyllä kamalan paljoa pimeän aikaan ole liikenteessä. Talvella jo kuitenkin lumi auttaa hieman erottumaan. Lisäksi liikun pääasiassa (lue: ainoastaan) pyörällä, ja siinä kuitenkin on heijastimia.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.10.2010 21:21
Käytän heijastinta, löytyy ties minkälaisia ja voi vaihtaa vaikka joka päiväksi oman. Sen jälkeen kun on itse autolla meinannut ajaa valottoman pyörän tai heijastittoman ihmisen päälle, tajuaa itsekin että heijastin/pyörän valo ole kovin suuri ponnistus. Varsinkaan, kun itsekin yleensä mustissa viipottaa menemään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit