Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2009 16:50
Omistan kyllä heijastimia, mutta haluaisin pysyä näkymättömissä kun olen ulkona Tosin kaksi lenkkeilevää mummoa, isä, äiti, mumma, paappa, isän työkaveri kaveri ja kaverin isä ovat nähneet monta kertaa lenkillä ja käskeneet pistää sen heijastimen
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2009 17:27
Mulla on nykyään sellanen pehmoheijastin, joka kovasti yrittää näyttää hämähäkiltä :> Tosin, nyt olen senkin sitten ilmeisesti kadottanut, että voisinkin vaikka tässä "luppoajalla" etsiä sen..
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2009 17:33
Mun nahkatakissa on sellainen pehmeähkö lepakkoheijastin kiinni taskun napissa sellasella klipsillä. Ei tarvitse rikkoa takkia hakaneuloilla
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2009 20:34
käytän Ottaa päähän kun tuolla pimeällä ajelee autolla, ja tummiin pukeutuvia ihmisiä ei oikeasti erota jos ei ole heijastinta. Tai vaikka olisikin värikkäämpiä niin ei sitä huomaa Olen vasta 22 vuotias ja meinasin melkein saada p***ahalvauksen kun tummiinpukeutunut lapsi juoksi autotielle illalla pimeässä. En tahdo saattaa muita vastaaviin tilanteisiin joten käytän heijastinta. Ja siinä se hihassa roikkuu, menossa mukana
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2009 20:51
Ehkäpä olen tyhmä, mutta en käytä. En yksinkertaisesti vain muista käyttää sitä ja taitaa tässä olla jokin tyyli-ideologinen syykin myös takana.. vaikka löytyyhän noita pääkallo- ja lepakkoheijastimia. No, nyt sitten tiedetään ketä syyttää jos jään jonain kirpeänä talvi-iltana auton alle. Oma moka.
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2009 22:33
Käytän, heijastin ilmaantuu takkiin kuin luonnostaan sitten kun illat pimenee.
Tykkäsin kovasti ostamastani lepakkoheijastimesta ja käytin sitä mieluummin kuin sydänheijastimia tai lumihiutaleheijastimia.
Nyt pitäisi ostaa uusi lepakko, kun edellinen koki kivuliaan kuoleman kissan kynsissä.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 12:51
On parempi käyttää, kun olen meinannut pari kertaa jäädä auton alle tänä talvena. Mulla on takissa 2 heijastinta. Toinen sellainen alien pääkallo ja toinen perus kolmio vaan. Siinäpä ne.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 16:13
Eipä oo tullu käytettyy. Pitäis vissii jossai vaihees kattoo, jos löytäis ittellee sopivan roikkumaa reppuun. Bussilla liikuskelen kouluu, jote ei hirveest tarvi murehtii auton alle jäämisest, mut bussipysäkille mentäes vois kahesti miettiä. Toisaalt toi paikka mis koulu on, on aika hiljane paikka, ettei siel paljoakaa liikennettä oo. Mutta; "parempi katsoa katua kuin katua", sanoo jotku viisaat ihmiset.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2009 16:34
En käytä... en yhtään tykkää mistään rihveleistä jotka heiluvat suuntaan ja toiseen.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2009 17:49
Totta maar käytän. Sain joululahjaksi pääkallon muotoisen heijastimen. Niin hienoa minulla ei ole ollutkaan, paitsi se vaaleanpunainen muumipeikko joskus nuorempana ...oikeastaan kaksivuotiaana.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit