Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Heijastin- käytätkö sinä?

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.11.2007 19:47

Lainaus: CybellaTraurig

Mitehä mä luin ton että 'dildo' O.o

Mä luin muuten myös!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2007 19:51

Lainaus: Elvira

Todellakin käytän! Mulla ei ole aikomustakaan kuolla sen takia, ettei joku näe mua.

Mullakin on parempiakin syitä kuolla. Tottakai, jos kuolee niin onhan se parempi että joku sen näkee, muuten ne ei välttis edes usko.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.11.2007 20:15
Kuljeskelin tässä yksi pimeä ilta valaisemattomalla metsäautotiellä täysin mustissa vaatteissa. Siinä parin vastaan tulleen autoan alta pois hyppiessä tuli mieleen, ettei heijastimen käyttö yhtään hullumpi ajatus olisi. Mutta eipä ole vielä tullut käyttöä aloitettua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.11.2007 21:10
Käytän aina heijastinta kun lenkkeilen reiteillä joilla ei ole katuvaloja. Täälläpäin autoilijat ovat muutenkin niin hulluja, että pelottaa jo silloin kun he näkevät sinut. Saati sitten että eivät näkisi...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 13.11.2007 21:33

Lainaus: The Evil Fairy

Mulla on sellainen pehmoheijastin mikä esittää lohikäärmettä,

Minullakin on sellainen. Ihana. Viime talvena hankin lepakko-heijastimen, mutta en enää muista mihin olen sen laittanut. Pitäisi kai hankkia uusi, kun sellaisetkin ovat aika suloisia. Sitten on muutamia muitakin heijastimia, joita pyrin kyllä yleensä käyttämään pimeällä liikkuessani .
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Nightmare
  • Lähetetty: 16.11.2007 15:17
Käytän. Nahkatakkiini en tosiaan voi laittaa hakaneulaa, siihenhän jää reikä, (iiks) mutta kangastakissa on ja laukkuun voi laittaa..
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.11.2007 15:56
Tottahan toki. Dino on saanut paikan talvitakissa ja pingviini repussa. Kuten sanottua hyvin halpa henkivakuutus.
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2007 21:02
Toki! Haamuheijastimeni "Huu" roikkuu takkini hihassa pelästyttämässä viattomia ohikulkijoita.
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2007 21:08
Itselläni on kasa heijastimia, jonkinlainen pikkupiru (vissiin Seppälästä äidin ostosten kaupanpäällinen O.o) pitäisi takkiin kiinnittää nyt kun muistaisi. Vampyyrilepakkoheijastimeni rikoin viime talvena >.<
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.11.2007 21:19
Mulla on sellanen übergootti lepakkoheijastin kans
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit