Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

tapaturmat..

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 11.11.2008 20:03

Lainaus: Piiskansiima

Lainaus: Mina
jalustin hajosi osiksi

Wou! Hyviä jalustimia sielläpäin... Siis ihan tavallinen metallijalustinko oli kyseessä?

Turvajalustin, eli rasitus kohdistuu vain yhdelle puolelle..

Muistin tässä lisääkin onnettomuuksia, eli olen mummilan rappuset liukunut selälläni alas ja sieltä sitten täysillä kukkapurkkien sekaan (ei sattunu! xD), kämmenen olen läväyttänyt kuumalle levylle kun äiti sanoi että se oli kuuma ja minun piti kokeilla oliko, koulun liikuntatunnilla melkeen mursin ranteeni kun piti, omasta vastustuksesta huolimatta, hypätä hevosen (siis se liikuntateline) yli, sitten hippaa leikkiessä kaaduin hiekkakentälle niin että polvi meni kunnolla verille, sain ala-asteella kahden viikon liikuntakiellon kun samalla liikkatunnilla kolme kertaa kaaduin luistellessa teloen saman polven ja opettaja pakotti jatkamaan vaikka valitin kipua, mopolla kaaduin liukkaalla ja teloin polveni niin etten voi enää istua niinsanotusti polvien päällä, tai olla kyykyssä koska polvi saattaa napsahtaa pois paikoiltaan, olen puukolla viiltänyt käteeni kun vuolin puutikkua väärin.. Joo, ehkä nyt on kaikki xD
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2008 10:22
7 sormistani mennyt sijoiltaan, ranne auennut OIKEASTI tapaturmaisesti, sääriluuhun tullut hiusmurtuma, ilmakiväärillä ammuttu silmään, sateenvarjon piikki osunut toiseen silmään ja sitten on erinäisiä ruhjeita ja viiltohaavoja duunista... Kaikki siis tapahtunut tässä matkan varrella, viimeisen 6 vuoden sisään... Tänä vuonna ei oikeastaan ole mitään ihmeempiä tapahtunut, mitä nyt pari kertaa varpaan potkaissut etc...
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 17:26

Lainaus: Jonepeikko

7 sormistani mennyt sijoiltaan, ranne auennut OIKEASTI tapaturmaisesti, sääriluuhun tullut hiusmurtuma, ilmakiväärillä ammuttu silmään, sateenvarjon piikki osunut toiseen silmään ja sitten on erinäisiä ruhjeita ja viiltohaavoja duunista...

Onko näkö kuitenkin ja tallessa ja kaikki ruumiinosat toiminnassa ?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2008 03:23

Lainaus: Jonepeikko

ilmakiväärillä ammuttu silmään

tarkoituksella vai tuliko takaisin taulusta? osaa nimittäin tulla kuivasta laudasta luoti omia jälkiään takaisin... joskus napsahtanut impukan tukkiin tuollainen kimmoke.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2008 17:48
Mä oon onnistunut murtamaan 2 kertaa käden, kun tipun hevosen selästä :P Huonot luut. Sitten onnistun aina lyömään varpaan tms. jonnekin. Ja viimeksi tänään koulussa sain kynästä haavan (Älkää kysyko miten on mahdollista)
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2008 22:50
Mullekkin on justiin näitä ratsastusonnettomuuksia sattunu (vaarallista touhua tämä hevosurheilu ;>) Pollen kans on menty nurin muutaman kerran kuulemma pahannäkösesti (vaikka ainahan se näyttää pahalta jos hevosen kanssa nurin menee),mutta aina on selvitty pelkillä kasvoruhjeilla,onneksi
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2008 23:18

Lainaus: mystinjection

Mullekkin on justiin näitä ratsastusonnettomuuksia sattunu

Sama täällä! Ravureiden kanssa tullu häröttyä lähimetsän puskat läpi kun niissä on jotain ylipelottavaa. Monesti tullu mahtavalla ryminällä pää edellä alas sieltä selästä. Ei kuitenkaan aivotärähdystä ja kamalaa selkäkipua kummempaa kuitenkaan koskaan oo tullu.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2008 19:41
Mulla nyt on paikkoja hajoillu vähän pahemminkin... Viime talvena viikoks ylläkselle kolmantena päivänä hyppyristä niskoiteen alas. Ambulanssilla rovaniemelle ja sain kuulla että niska ja selkä oli murtunu ja solisluu poikki. Nyt tässä noin 10kk tapauksen jälkeen alkaa olemaan paikat suht kunnossa. Välillä selkä kipeytyy jos juoksee pitkään
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 22.12.2008 20:54
Myönnetään, että olen hirveä sählääjä. Kaatuilen usein (jopa selvinpäin, ilman kenkiä ja tasaisella lattialla paikallaan seisten . Siitä, kuinka usein olen humalassa turvallani ei sitten puhutakaan. ), törmäilen esineisiin ja loukkaan itseni terä aseiden kanssa (leipää leikatessa viiltänyt huomaamattani koko kämmenen auki ja huomannut asian vasta kun alkoi valua verta). Ilman pahoja vammoja on tullut toistaiseksi selvittyä, vaikka olenkin lentänyt hevosenselästä puomin päälle selälleni ja kaveri kajautti kerran täysillä pesäpallomailalla ranteeseen etc. Mitä nyt kerran onnistunut jättämään käden ovenväliin niin, että kynsi lähti irti ,katkaissut molemmat pysyvät etuhampaani kun kaaduin muksuna turvalleni ja saanut parit aivotärähdykset.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2008 20:57
Aih. tosta kaatuilusta sen verran että ton mun oman rysäyksen jälkeen on vähän tasapaino mennyt. Joskus alkaa yhtäkkia vaan huojuttamaan vaikka olisin suorin jaloin. Eikä tunnu yhtään siltä että pyörtys
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit