Gootti.net

tapaturmat..

Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.02.2009 08:43
mä 00n kyllä itte sellanen sähläri että huhhuhu
pystyssä pysyminen tahtoo välillä olla kauheen vaikeeta,
ja tavarat ei tahdo pysyä käsissä, aina jotain hajotettua saan ..
jokaikinen kerta,kun olet serkulla käymässä,
teen aina jotain että mun polvesta alkaa vuotamaan verta,
nykyään pidänkin laastareita aina mukana
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 21:55
tämänkin ruudun takaa löytyy melkonen sähläri... ei oo ikinä mitään hirveen vakavaa sattunu mut täs näit jotain sähläyksii: ala-asteella sain kerran sakset melkoisella voimalla selkääni teki kylää kipeää ku ne tuli terä edellä, toisessa pikkuvarpaas on ollu 2 kertaa hiusmurtuma ja toises on ollu 3 kertaa, en tiiä miten aina onnistun kolhimaan pikkuvarpaani, myös on noiden hevosten kans sattunu, oltiin ekaa kertaa maastossa ja keskellä mettää hevoset "näki pieniä vihreitä miehiä" ja lähti sit melkosta vauhtia takas talleille. no ei siin sit muuta mut hevoseni teki lähes 90 asteen käännöksen ja lensin kuulemma aika komeessa kaaressa alas yhteen aitaukseen toisen hevosen eteen. (taju meni jo kun olin vielä siel hevosen seläs..)

kaatuilen myös joskus ja seiniä päin törmäily on tullut melkein tavaksi
veitsienkin kanssa on vahinkoja sattunu mut ei mitään pahempaa
ja kaikkee muuta pientä oon sähläilly, ei nyt tuu mieleen
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2009 14:43
Listallani yksi hirvikolari, käsi rautaoven välissä sekä monet monet monet kymmenet ellei sadat törmäilyt, kaatumiset ja putoilut.
Ja niin, en minä mutta velikulta on kovan onnen kundi. Vähintään 2 kertaa vuodessa on käsi/jalka paketissa murtuman takia. Nyt oli ajanut kolarin ja selkä sekä niska kipeänä.
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2009 16:21
Minulle ei paljon ole sattunut... Muilla murtuu jalat ja sun muut näpit napsahtelee niin miksi minulle ei ikinä satu mitään?! Pahin tapahtuma on että olen koskenut saunan kiukaaseen kun se on ollut päällä... Ja se kun koira puri minua verisuoneen lomamatkalla Espanjassa O_o Muuta ei ole sattunutkaan.. Ehkä suurin ongelmani on että raajani napsahtelevat kun liikun Ja sitten vielä sekin että kun minä ratsastan.. Olen ratsastanut puoltoista vuotta ja silti hengissä ollaan
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2009 17:09
Minäkin olen tapaturma-altis. Tipun tikkailta ja murran luita, nivelsiteitäni käy sääliksi ja onnistun venäyttämään niskani nukkuessani. Saan myös tuhottomasti palovammoja, viimeksikin kaadoin teeveden suoraan jalalleni, ei ollut mukavaa. Onneksi kotona on viinipullonviilennin, sen jalassapitäminen pitää vamman sen verran kylmänä, että voi nukkua. Olen myös onnistunut tulia viritellessä sytyttämään kulmakarvani, silmäripseni ja hiukseni palamaan. Hyvin epämiellyttää. Olin aika karmivan näköinen sen jälkeen :--D
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 00:18
Tunnustan kuuluvani riskiryhmään, joku paikka on aina mustelmilla. Mieheni luona onnistun aina aamupesulla iskemään pääni joko kylppärinkaapinoven kulmaan tai -pohjaan. Pari kertaa ollut poskessa sellanen mustikka että melkein on miestä vähän vilkuiltu kieroon kun ollaan yhdessä liikuttu ulkona, vaikka olen näitä tee-se-itse-tyyppejä.. Lapsuudessanikin olen esim. ollut tukehtua useammin kuin kerran.
Varpaita ja lonkkia telon kotioloissa vähän joka paikkaan, ja törmäilen eteisen oveen käydessäni veskissä. Tiskatessa veitset on paha paikka. Toissapäivänä vuodetta sijatessani kolhaisin häntäluuni yöpöydänkulmaan (halvaannuin kipu-aallosta liki varttitunniksi), ja nyt on sininen häntäluu :/
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2009 18:51
Muutamia luunmurtumia on tullut, puustaputoamisia sun muita, mutta hengenlähtö ei onneksi ole kuitenkaan ollut lähellä, vaikka aikamoinen kauhukakara olinkin. Tuli joskus lapsena juostua pää kolmantena jalkana tutkimaan jokaikistä uutta asiaa, oli se sitten tuhatta ja sataa ajava traktori tai vesikauhuinen kulkukoira. Muutaman kerran tipuin suihkulähteeseen lomamatkalla, kun en uskonut, ettei sen reunalla kannata juosta. On myös tullut silvottua muurahaisia tutkimusmielessä ja yksi puri kieleenkin kun maistelin, millaiselta tämä otus maistuu. Kipeäähän se teki, mutta ei varsinainen tapaturma.. Oli minulla myös valjaat joskus lapsena, mutta koska en osannut käyttäytyä niissä, otettiin ne pois käytöstä. Tuli roikuttua ja hypittyä niiden varassa hieman vaarallisempiinkin paikkoihin.

Nykyään tapaturmarepertuaariini kuuluvat ovenpieliin törmäilyt, erilaisten tavaroiden kaataminen niiden ohi kävelemällä, pään iskeminen milloin mihinkin (esimerkkinä vinokatto), nilkkojen nitkauttelu, sormien iskeminen mustelmille, koska huidon liikaa ja erinäisiin esineisiin liukastuminen. Iän myötä on tosin vähentynyt eikä nyt tältä talvelta tule muuta mieleen kuin muutamat perseelleenlentämiset, kolmekymmentä mustelmaa ja pari sairaalareissua.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit