Gootti.net

tapaturmat..

Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:34

Lainaus: neo_shaman

olen polttanut [vahingossa!] nenäkarvani sekä hiukseni Tuskassa tänä vuonna...

Wtf? Miten on mahdollista?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:37

Lainaus: neo_shaman

hiukseni Tuskassa tänä vuonna...

Miten sä siinä onnistuit? Oliks teillä joku oma nuotio siellä ?
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:37
mulle kävi noi "vahingossa" kun tulenpuhallus epäonnistu aika pahasti
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:42
Olen taitava ajamaan skootterilla ja olenkin sillä mennyt ties minne. Pusikkoon, ojaan ja koulun seinäkin on tullut tutuksi. Skootteri on kuollut moneen otteeseen ja ihmettelen että itse olen säästynyt vain pienellä sormimurtumalla ja muutamilla mustelmilla. Eikä unohdeta suuria kolhuja egossa kun päräytän ojaan kansan nähden -.-'

Sitten sählään yleisesti leipäveitsillä käteen, on liimattu yksi haava umpeen ja se arpi onkin kaikistä näkyvimpiä vammoja kehossani.

Kompastun usein myös omiin ja muiden jalkoihin. Olen kerran tämän vuoksi räsähtänyt naama edellä asfaltille tullessani taksista ulos (sellainen missä on ainakin 10 paikkaa, juu nou?) ja siitä muistoksi sain yhden hampaan vinoon ja samassa hampaassa on melko rosoinen reuna, on lähtenyt muutama pala pois. En ymmärrä vieläkään miksei hammaslääkärit sano siitä mitään. Kompastun myös huoneeseeni kulkevat melko jyrkähköt rappuset alas aika haipakkaa. Toisinaan sattuu, toisinaan ei. Riippuu miten korkealta lähtee.

Olen myös onnistunut sähläämään varpaastani kynnen irti ja sormimurtumia on enemmänkin kuin vain liikenteessä sattuneita, mutta ei niistä sitten sen enempää.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:48
Multakin on sormia murtunu pariin otteeseen. Kerran murtu vasen keskai just ennen koulun kevätjuhlaa ja piti soittaa kitaraa... Ei oikeen onnistunu
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:49

Lainaus: Jenaldo

-Olen lentänyt seinää päin potkaistaistuani ohi nyrkkeilysäkistä. (Joo älkäää kysykö miten koska en itsekkään tiedä)

Harjottelin joskus "ilmaa vastaan" ja onnistuin lyömään käteni ovenkarmiin ja se sattu niin kerpeleesti että tuli oikeen tunteella huuto: AAAAAAAAAAAA! Jonka jälkeen potkasin vielä seinää ja totesin, että sekin sattui jalkapohjaan... Pitäis vissiin aina käyttää noita tukia.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:52

Lainaus: die Winterreise

Wtf? Miten on mahdollista?

Lainaus: poison

Miten sä siinä onnistuit? Oliks teillä joku oma nuotio siellä ?

Kun on paljon lakkaa päässä ja eturivissä niin pyrojen kanssa voi käydä vaikka mitä... Ja ne nenäkarvat syttyivät kovassa tuulessa röökiä sytyttäessä hieman tuunatulla zipolla... Mutta tämä vaatii tietenkin synnynnäistä lahjakkuutta sekä vuosien harjoittelua!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.12.2008 03:58
ukkovarpaan halkaisu kirveellä on oikeastaan ainoa sellainen, mikä on ollut vakavampi, vesurilla sormen tyveen toiseksi pahin. ei muuten, mutta niiden korjaus...

pari kynttä on repeytynyt irti erinäisiä kamppailulajeja (jalkapallo ja pihafutis) harrastaessa, mutta onneksi varsin pahaa ei ole vielä tullut. saamarin kipeää tosin nuo kynnet tekivät.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aqualia
  • Lähetetty: 07.01.2009 00:13
Juu no mitähän mulle on tapahtunu.. Ainaki tämmösiä:
sormet palanu silitysraudas, kämmen hellalla, istuin ohi tuolista ni häntäluu tärähti ikävästi, kerran lensi uutena vuotena ohjuspatterista iha mukavasti kipunoita minuu päin ja olin vaa yleisös, kerra hevonen juoksi mun yli ku tipuin satulasta, poltin kulmakarvani, polvi menny sijoilta about sata kertaa ja aina on sormet tai jotai muuta oven välis. ai nii ja sit kerran salama iski taloo, jossa olin Joo, että kaikenlaista.. nii ja sit makkaratikku meni kerran polvesta läpi. ja näitä olis lisääki. :S
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 14:34
Toisinaan...tänäkin talvena olen meinannut jäädä kaksi kertaa auton alle. Toisella kerralla vahingossa ja toisella kertaa joku autonkuljettaja meinasi ajaa jalkakäytävällä mun ja siskoni ja siskoni koiran päälle...outo juttu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit