Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: mielikuvitus (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.12.2007 18:07
en ole gootti mutta kokeillu olen spiritismiä, se on onnistunu ja seurausii on tullu. kaverille tuli pentagrammi jalkaan ja mun pehmolelun kaulaan oli kietoutunu naru. oon kuullu ääniä päässäni ja köksä luokan työ tason alla oli paljaat, veriset jalat. oon myös nähny outoi näkyi ja unii. pelatkaa jos tykkäätte mut jos on vilkas mielikuvitus nii en oikee suosittele. ja kavereitten mummot oli kuollu parinviikon sisäl ja tavarat oli liikkunu ja kaverii oltii lyöty. peileissä näkyy kaikkee kauheet. menkääs pimeessä peilin eteen ja jankkaatte verinen mari jonki aikaa ja jos o vilkasmielikuvitus nii en suosittel. peilii ilmestyy tytön/naisen kasvot. kauheeta. onnee kaikil kiinnostuneille. <69
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 11.12.2007 18:15

Lainaus: mielikuvitus

peileissä näkyy kaikkee kauheet.

Ei nyt kyllä vaihteeks repeilin täällä.

kaverille tuli pentagrammi jalkaan

Ootko nyt varma, et se ei ole vaan pahalla LSD-tripillä raapinu ittellensä semmosta itseensä, ku on kuvitellu kuinka henget alakaa merkitä sitä?

Mä en spiritismistä tiedä, mutta siinä vaiheessa ku rupeaa aaveita näkee liiaks ni olis hyvä jättää meskaliinit, psykedeelit ja muut taikasienet rauhaan ihan vihjeeks.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.12.2007 18:25

Lainaus: HepZusi

Ootko nyt varma, et se ei ole vaan pahalla LSD-tripillä raapinu ittellensä semmosta itseensä, ku on kuvitellu kuinka henget alakaa merkitä sitä?

Mä en spiritismistä tiedä, mutta siinä vaiheessa ku rupeaa aaveita näkee liiaks ni olis hyvä jättää meskaliinit, psykedeelit ja muut taikasienet rauhaan ihan vihjeeks.

Kaikenlaiset "tajunnanlaajentajat" kannattaa yleensäkin jättää rauhaan.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.12.2007 18:40
Joku teini nyt taas vaan satuilee tai sitten on vaan vähän tärähtänyt.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.12.2007 22:41
Repesin kyllä tolle veriselle marille. Onko mahdollisesti kyseessä jokin vereen kastettu jointti, spliffi tai bluntti?
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 11.12.2007 23:08

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Onko mahdollisesti kyseessä jokin vereen kastettu jointti, spliffi tai bluntti?

muoks: foorumi tuhoaa ensimmäisen linkin joka kerta!

muoks2: nyt meni toinenkin...emmie osaa. Kopsikaan tuo allaoleva selaimen osoiteriville

wikipedia.org/wiki/Bloody_Mary_(person)
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.12.2007 02:18

en ole gootti mutta kokeillu olen spiritismiä, se on onnistunu ja seurausii on tullu. kaverille tuli pentagrammi jalkaan ja mun pehmolelun kaulaan oli kietoutunu naru. oon kuullu ääniä päässäni ja köksä luokan työ tason alla oli paljaat, veriset jalat.

repesin. Joku trolli tää taas
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.12.2007 12:06
mielikuvitus

Mä uskon noihin henki maailman juttuihin ja niissä on aina seuraus. Kun rupeaa pelleilemään pimeiden voimien kanssa, ne kyllä ottaa omansa.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.12.2007 16:37

en ole gootti mutta kokeillu olen spiritismiä

Tietääkseni spiritismi ei ole rajoitettu "Goths Only" harrastukseksi/peliksi, sitä voi kuka tahansa harrastaa/pelata. Itse olen kiinnostunut mutta en taida uskaltaa kokeilla:P
Kirjoittanut: black hole (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.12.2007 14:58
hellou gootti ystäväni en ole vielä pelannut spiritismiä kun en tiedä
mihin ne aakkoset pitää laittaa ja nrot? ja että voiko sitä pelata yksin?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit