Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.03.2012 22:15
Kokeilin joskus pienenä ystävieni kanssa. Ei onnistunut.
Jätettiin jopa paperi sinne keittiönpöydälle lojumaan ja ystäväni äiti näki sen. Siitä tuli huudot. Hän oli kuulemma joskus joidenkin kanssa koittanut ja oli tapahtunut pelottavia asioita. Toinen kyseisistä henkilöistä jotka olivat siinä mukana, on tällä hetkellä mielisairaalassa. Uskoa vai eikö? Itse uskon ehkä jonkin verran henkiolentoihin, spiritismiinkin ehkä. Mutta tuohon mielisairaala juttuun en niinkään.
Kirjoittanut: The Lonely Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.03.2012 15:11
mun elämä on tarpeeksi ylimaallista ilman spritismiäkin. uskokaa tai älkää. Kuolleista herätettyjen kanssa sitä itsekin tuppaa liikkua. Ei siihen mitään lautoja tarvita.
keksikää ennemmin sellainen taikuus, jolla voi muutta kaikki ex- poikakaverit ameeboiksi ja lehmänpaskaksi. Siihen osallistun riemumielin.
katkera ihminen täällä kuittailee.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2012 19:49
Itse en halua kokeilla Spiritismiä, muutenkin on ongelmia paranormaaleiden asioiden kanssa. Mun puolesta henkiin yms. ei tarvi uskoa, mutta ketään ei pidä haukkua ketään sen takia jos joku siihen uskoo. Voin kertoa enemmän tietoa haluaville lisää Voi mua hulluksikin sanoa, on ollut lähellä että oisin hoitoon näiden juttujen takia joutunut, nii ei paljoo enää hulluks haukkumiset hetkauta
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2012 18:39
Pienenä leikin aina erästä kysymysleikkiä sormuksella ja kaulaketjulla, ja nyt vuosia jälkeenpäin sain selville sen olleen itseasiassa sormusspiritismiä. Se onkin ainoa kosketukseni spiritismiin, ja sitä ''oikeaa'' tuskin tulen kokeilemaankaan. Itsesuggestioon se oman näkemykseni mukaan lähinnä perustuu, ja ehkä juuri siksi aihe tuntuu hieman tylsältä.
Kirjoittanut: samuman2000 (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2012 17:41
Mulle kävi niin tossa vähän aikaa sitten kun pelattiin laivassa autokannella niin lasi lensi alle sekunnissa seinään ja sitä ennen se kertoi että "piru teidät periköön"
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2012 19:22
Eräs ystäväni äidin tuttu oli kuulemma kysynyt laudalta koska hän kuolee ja vastaus oli ollut," Nyt!"
Olivat siinä sitten kertomuksen mukaan naureskelleet ja tämä kyseinen henkilö oli noussut hakemaan kaapista viinaa. Kaappi ei ollut auennut ja hä oli sitä enemmän joutunut kiskomaan. Kun se sitten aukesi oli henkilön päähän tippunut keilapallo ja tietenkin hän oli kuollut.

Lieko tarina sitten tosi... Ainakaan itse en tuohon uskoisi.

Pelasin joskus ala-asteella myös itse spiritismiä. Muutamia kuukausia ennen tätä olin sairastunut masennukseen. Opettaja sitten ilmeisesti oli kuullut jonkun kahdne henkilön keskustelevan tästä käytävässä ja oli ottanut heidät puhutteluun (Itse olin sairaslomalla) ja kysynyt ketä muita siinä oli ollut. Koko poppoo oli sitten joutunut vielä isompaan puhutteluun jossa käytökseni muutoksen huomannut opettaja kyseli oliko lauta sanonut minulle jotakin. Tämän jälkeen riitaannuin ystäväni kanssa, koska hän luuli minun kertoneen opettajalle tästä..

Olihan se silloin pentuna hauskaa ja jännittävää yöllä pelata kynttilänvalossa spiritismiä. Uskon kyllä henkimailmaan, mutta en niin vahvasti, että se minua pelottaisi ym.
Kirjoittanut: segopää (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2012 16:11
juuhh.. Eli kun tuota spiritismiä sen laudan ja lasin kanssa kokkeillee niin se lasi kannattaa rikkoa, sillä muuten henget/henki jää siihen "jumiin". Ja se lasi voi kummitella.. juuhh.. tämä oli nyt vain muistutus XD P.S en ole itse ikinä kokeillut mutta ystäväni kaveri melkein hirtti itsensä oven kahvaan spiritismin jälkeen, että olkaa varuillanne.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.06.2012 15:08
En itse usko henkiin tai mihinkään tuollaiseen. Enkä aio spiritismiä kokeilla. (miksi sitten pelottaa? ) mutta kaverini kertoi joskus serkkunsa ja jonkun kaverinsa kanssa kokeilleensa. Tekivät tämän jossain autiotalossa huoneessa jossa ei ollut muuta kuin kaksi isoa samanlaista kaappia. He kysyivät sitten tältä hengeltä että missä tämä on. Henki vastasi että oikeanpuolimmaisessa kaapissa. He juoksivat talosta peloissaan. (Sehän on sääntöjen vastaista lopettaa kysymättä lupaa? )
Kirjoittanut: Cuilpantielh (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2012 08:16
En tiedä miten te muut istuntoja pidätte, mutta itse ainakin kaikki menee suhteellisen samalla kaavalla:
1. Lauta voidaan piirtää paperille, mutta osoittimenä toimii parhaiten kristallinen snapislasi
2. Kannattaa varustautua valkoisilla ja kokovärjätyillä, mustilla kynttilöillä.
3. paras istunto aika on klo 00.00 - 04.00 yöllä, silloin sopivasti pääsee "noidan hetkenä" klo 03.00 jolloinka entiteetit ovat voimakkaimmillaan.
4. suositeltavaa on jättää peilit ja uskonnolliset symbolit pois - mutta jos ei pelota, niin siitä vain.
5. suola ei ole pahitteeksi koskaan
6. entieteettejä ei pidä ärsyttää tahallaan
7. Mikäli kantti kestää niin voihan sitä jutella vaikka omasta kuolemastaan.
8. istunnon jälkeen polta lauta tai puhdista se hyvin (tähän auttaa se suola)

Oma kohtaisia kokemuksia on paljon istunnoista ja niiden sisällöstä. Kättä en viitsi alkaa epäilijöiden kanssa asiasta vääntää, mutta minulle monesta "yliluonnollisesta" asiasta on elämässäni ollut vain hyötyä. Ja asioiden tulkitseminen on aina mielenkiintoista.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2012 22:49
Testasin joskus kun en oikee uskonu henkii eik sen takii toiminu Pitäis testata uudestaa... MUAHHAHHAHHAA!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit