Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.05.2011 22:16
Tai sitten minulla ei ollut tarpeeksi kaunis käsi. Henget ei oo aina suotusia näissä hommissa. Harmin paikka. :/
Kirjoittanut: Tnizzp (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.05.2011 21:28
Mutta miksi jotkut sanovat että spiritismi ei toimi jos melkein kaikki tälläkin palstalla sanovat kokeilleensa spiritismiä ja se toimi! Voihan se myös olla että osa on mielikuvituksen tuotetta mutta miten voi kuvitella että se lasi liikkuu mutta kaikki samaan "kuvittelee" saman sanan/lauseen. Että tällästä tänään : DD
Kirjoittanut: Sumumarja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2011 22:07
Kaikki tällä palstalla ei puhu totta
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 05.05.2011 12:44

Lainaus: Tnizzp

Mutta miksi jotkut sanovat että spiritismi ei toimi jos melkein kaikki tälläkin palstalla sanovat kokeilleensa spiritismiä ja se toimi!

Jeesus sentään tyyppi tämä on internet!
Tää topic on kyl sellanen facepalmailun suo. Miksi mä ees avaan tätä, eiku ainiin se on etusivulla suunnilleen joka kolmas kerta kun tulee avattua selain : D
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2011 14:23

Lainaus: HepZusi

Tää topic on kyl sellanen facepalmailun suo. Miksi mä ees avaan tätä, eiku ainiin se on etusivulla suunnilleen joka kolmas kerta kun tulee avattua selain : D

Foorumin facepalmusaari Ei ollut paljon iloa yrittää aloittaa keskustelua spiritismin psykologisesta puolesta ja kaikesta henkien nostatukseen liittyvästä traditiosta. Nykyinen keskustelu = http://www.youtube.com/watch?v=CH8yd2xLL8s&feature =related
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.05.2011 15:20
Entäs sitten spiritismin fyysinen puoli? minulla olisi siitä liikuttava esimerkki.
Tässä eräänä aamuna kahvikuppini aiheutti hämmästystä liikkuessan ominvoimin pitkin keittiön pöytää.
Kuppi ei ollut joutunut demonin valtaan eikä suostunut vastaamaan elämää suurempiin kysymyksiin tulevanviikon säästä puhumattakaan vaan ilmiö johtui liian kuumasta kahvista joka lämmitti kuperassa pohjassa ollutta ilmaa ja laajeneva ilma yhdessä pohjaan pesusta jääneiden vesitippojen kanssa muodosti laakerin tavoin toimivan ilmapatjan jolloin kuppi pääsi hitaasti liukumaan pitkin (oletettavasti vinoa) pöytälevyä.
Tässäkään tapauksessa manaajaa ei tarvittu (en kyllä olisi kutsunutkaan, jos minulla olisi kahvikupissa asuva demoni ruokkisin sitä pullanmuruilla tai mitä demonit stten ikinä syövätkään) vaan kupin pohjan kuivaaminen auttoi.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2011 11:43

Lainaus: The Trap-door lover

Tässäkään tapauksessa manaajaa ei tarvittu (en kyllä olisi kutsunutkaan, jos minulla olisi kahvikupissa asuva demoni ruokkisin sitä pullanmuruilla tai mitä demonit stten ikinä syövätkään) vaan kupin pohjan kuivaaminen auttoi.

Kahvikuppidemoni! Voi ei, aivan liian mahtavaa. Joululahjalistani kasvoi juuri taas yhdellä otuksella.

Olen vältellyt vastaamasta tähän topicciin sen erityisemmin ja naamapalmuillut enimmäkseen ihan keskenäni. Vähemmän yllättäen kuulun siihen skeptikkojen leiriin. Harrastakaa toki spiritismiä ihan niin paljon kuin haluatte, ei se meikäläiseltä ole pois, mutta allekirjoittanut uskoo taustalla olevan tunnelma, itsesuggestio ja sosiaaliset kuviot. Joku joukosta voi huijata, mutta uskon myös siihen, että koko porukka saattaa ihan rehellisesti ajatella lasin liikkuvan henkien liikuttelemana, vaikka itse olisivatkin sen takana. Ihmismieli on siitä kiehtova vekotin, ettei se oikeastaan kauhean usein tiedä itsekään mitä se tekee.

Joskus penskana pelleiltiin kaverin isosiskon ouija-laudalla. Olihan se jännää, ja kaikkea muka-tapahtui, mutta enimmäkseen vain mielikuvituksemme kautta. Oli myös niin jännää, että kaikki normaalitkin jutut kuten lattian narina (vanha puutalo. olisi oudompaa jos ei narisisi.) olivat heti jotain yliluonnollista.

Tästäkin huolimatta, kahvikuppidemoni olisi ihan. hiton. hieno.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.05.2011 14:42

Lainaus: Giffirt

Tästäkin huolimatta, kahvikuppidemoni olisi ihan. hiton. hieno.

Jotenkin kuulostaa yhtä pelottavalta kuin Murray, demoninen puhuva pääkallo.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2011 18:19

Lainaus: Abigor

"Happy in a dark, demonic way."

Jos tuollaisia ilmestyisi kirjahyllyn päälle, niin kyllä meikäläinenkin voisi siitä hyvästä spiritismeillä. Valitettavasti en ole kuullut että kukaan olisi vielä saanut spiritismin kautta lemmikkidemonia tai pääkallokämppistä.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2011 00:23

Lainaus: Abigor

Planescape: Tormentin LENTÄVÄ puhuva pääkallo Morte on kymmenen kertaa coolimpi.

"Women are the reason I became a monk... and the reason I changed back..."
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit