Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2006 13:26
Moi kaikki rakkaat goottiystäväiseni!! Olisi kysyttäväää Spiritismistä! Tai ei kysyttävää vaan haluaisin kuulla teidän kokemuksia. Itse aijon tänään kokeilla. Mutta jos en tänään niin kamuni kanssa Halloweenina!! Mutta... Kertokaas kokemuksianne!
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.09.2006 13:29
Ei ole minulla omia kokemuksia(vielä) mutta muutamalla ystävälläni on...
Pyysivät hengeltä merkkiä sen läsnäolosta ja krusifiksi tippui seinältä...
en sitten tiedä onko totta,itse kun en ollut paikalla.
  • Lähetetty: 03.09.2006 13:35
juu... Haluaisin kanssa kysyä: uskotteko koko spiritismiin?
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2006 13:43
One... Two... He's coming for you!

Ei sitä "kokeilla". Helpommalla pääset, kun otat puhelimen ja alat soittelemaan summassa tuntemattomiin numeroihin. Varmasti vähemmän harmia.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.09.2006 18:59
Minulla itselläni ei kokemusta spiritismistä niinkään ole, en ole yhteyttä henkimaailmaan saanut. Mutta isovanhemmillani on kokemusta ja tässäpä yksi. Isoisäni nuorena kaveriporukkansa kanssa "pelasi" spiritismiä teltassa. Heillä oli kynttilä, oli ilta ja pimeää. He esittivät kysymyksiä hengelle. Loppujen lopuksi he pyysivät merkkiä, teltta lehahti tuleen! En tiedä oliko tarina tosi, en ollut silloin syntynytkään. Mutta tosissaan sitä minulle kerrottiin. Minulle kerrottiin myös että jotkut heidän tuttunsa olivat pitkän spiritismin pelaamisen jäljiltä passitettu mielisairaalaan. Kyllähän tarinoita on monia eikä tiedä mihin uskoisi.
  • Lähetetty: 04.09.2006 09:44
Lainaus: Devilsbride Minulle kerrottiin myös että jotkut heidän tuttunsa olivat pitkän spiritismin pelaamisen jäljiltä passitettu mielisairaalaan.

Mä olen kanssa kuullut tollaisia juttuja että ''Me pelattii kavereiden kaa spiritismii ja se kaveri kysyi et ''Onko piru täällä?'' ja sitten se henki vastas että ''Katso sängyn alle'' ja sitten se mun kaveri katto sinne ja pyörty. Ja ku se heräs ni se vietiin mielisairaalaan.''
En tiiä onko totta... Mun äiti oli joskus nuoruudessa ollut tätä spiritismiä ja he olivat kutsuneet jonkun presidentin hengen ja henki oli vain sanonut heille että ''Häipykää hiiteen'' tai sitten se oli ''Piru teidät periköön''
No mutta... Jatkakaa... Tämä höpöhöpö tätä lähtee nyt muualle höpöttelemään..
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.09.2006 10:26
Kehottaisin ennen ensimmäistäkään sessiota perehtymään asiaan hieman tarkemmin jotta vältytään ikäviltä tilanteilta.
Kokeilun halu ja kiinnostus ovat hyvästä, mutta tietty varovaisuus ja tutustuminen siihen mitä aikoo tehdä on suotavaa.

Mukavia hetkiä.
  • Lähetetty: 04.09.2006 10:30
Lainaus: MrLuckarin Kehottaisin ennen ensimmäistäkään sessiota perehtymään asiaan hieman tarkemmin jotta vältytään ikäviltä tilanteilta.
Kokeilun halu ja kiinnostus ovat hyvästä, mutta tietty varovaisuus ja tutustuminen siihen mitä aikoo tehdä on suotavaa.

Mukavia hetkiä.

Kiitos! Juu tietenkin mä aijon ensin vähän ''tutustua'' ja ajatella. mutta mielestän mä olen ajatellut jo aika paljon. Pitäisi vain vähän lukea lisää sääntöjä.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2006 14:48
Hyvä sääntö on se, että mietit pahimman mahdollisen vision, mitä mielesi kykenee tuottamaan, ja kysyt itseltäsi, että olisitko sinä valmis nyt kohtaamaan tämän ihan konkreettisesti tässä ja nyt?

Lohduttavaa olkoot se, että aivosi eivät näytä, tai niiden ei pitäisi näyttää, asioita joihin mielesi ei ole valmis. Eli niin ja näin, mutta toisaalta puhelimellakin soitettaessa kyse on kahdesta, ei yhdestä.

En ole tainnut nukkua ainoatakaan yötä täysin pimeässä noin viiteen vuoteen.
  • Lähetetty: 04.09.2006 18:39
Lainaus: Beheaded En ole tainnut nukkua ainoatakaan yötä täysin pimeässä noin viiteen vuoteen.

Voi sua Beheaded... Juu. Minä olen valmis!! toivottavasti...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit