Gootti.net

Spiritismi

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.10.2006 19:10
Lainaus: Faith Black ennemmin vaikka hotellin katolta alas).

Pitää pitää tarkka vara, ettei se mene noin pitkälle.
Vuosia sitten kokeiltiin useita kertoja, mutta se ei valitettavasti toiminut. Olis kyllä kiinnostavaa kokeilla uudestaan. Deja vu on mulle vanha tuttu. Niitä tuntemuksia tulee ihan joka viikko.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:29
Olen kokeillut usein. Se on hauskaa. Ei mitään kummempaa, kerran kokeilin "riipus-spiritismiä" ja se valitettasti vastasi kyllä, kun kysyin oletko paha ? (multa voi kysyä lisää riipus-spiritismistä..) Joo ja Poison tossa sanoi että Deja vu on sillekkin tuttu, niin kyllä minullekkin. Melkein jokapäivä tulee sellasia vastaan..
  • Lähetetty: 26.11.2006 14:53
Onko se riipus-spiritismi sitä jota tehdään esim langassa riippuvalla sormuksella?
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2006 16:36
Oon kokeillu muutaman kerran, mutta ikinä ei ole toiminut.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2006 16:42
En ole kokeillut, vielä, mutta kovasti haluaisin.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2006 17:51
poison

Joo, Tosin siinä ei ole pakko olla sormusta, itse tein sen kultaisella rubiinikoristellulla ristillä.. (vai mitä timantteja ne nyt olikaan..)
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 18:05
en oo
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2006 21:26
Zettel: Kysytäänpäs sitten: Kuinka se tehdään?
  • Lähetetty: 28.11.2006 21:54
Lainaus: Zettel itse tein sen kultaisella rubiinikoristellulla ristillä.. (vai mitä timantteja ne nyt olikaan..)

Hemmetti, ei mulla oo varaa tommosiin Vanhat kultasormuksetkin on jääneet "kaniin". Eiks pentagrammi kävis?
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 11:43
Poison: Olen kyllä asiaan ihan vihkiytymätön, mutta veikkaisin että pentagrammin pitäisi käydä koska onhan sekin yleisesti käytössä uskonnollisena symbolina. Mutta se joka tietää asiasta oikeasti niin saa tulla sanomaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit