Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: DarkAndCold (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.12.2006 10:26
Spiritismi on mun mielestä aika "hauska" "peli" oon kokeillu sitä kaverin kanssa ja yksin...(yhden kerran yksin).. meille on tapahtunu vähän kaikkea mutta kukaan ei oo kuollu viel ainakaan. mun kaveri on tuntenu että joku on menny sen läpi. ja niin mullekin.. vaikka eniten että kyllä puukko eikä mikää muu... ja sitten Mp3 on räjähtäny soimaan kesken istunnon.. ja puhelin on soinu monta kertaa.. ja joskus on nähny joitain hulluja hamoja.. ja kuullu asioita.. just että joku on huutanu jotain...
Kirjoittanut: DrnBones (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.12.2006 10:34
Mäkin olen osallistunut istuntoihin useampaan kertaan. Aina ei ole tapahtunut asioita, vaan joskus - justiinsa näitä kuulemis- ja näkemisjuttuja. Näin kerran - tosin tää ei spiritismin yhteydessä tapahtunut - kaverin luona television kautta jonkun viereisessä huoneessa. Tytön. Se istui tietokoneen ääressä ja sen kädet liikkui hurjaa vauhtia edestakaisin ja pää kääntyili suuntaan jos toiseenkin. Ja tämä oli vielä senkin takia huvittavaa, että kaverini oli huoneessa samaan aikaan. Sain kaamean hepulin ja piilouduin välittömästi
Ja tällainenkin juttu on, että tuijotat peiliin ja sanot 15 x piru, 10 x tul ja 5 x tapa/suutele/jne jne.. Päätin kokeilla tätä. Istuin huoneessani kynttilänvalossa, hoin pirua ja sitten tapa sen viisi kertaa. Vähän aikaa odottelin, eikä mitään tapahtunut. Myöhemmin illalla menin nukkumaan, makasin sängyssä ja yhtäkkiä tunsin jonkun päälläni. Siis nyt ei ole kyse kissoista tai muistakaan elävistä olioista. Ja se oli aika tukala tilanne..
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2006 17:20
Kokeiltu on, ei toimi kun olen liian skeptinen Mustaa raamattua on tullut luettua äidin lapsuudenkodin, vanhan maalaistalon vintillä. Korvessa liikkuu kaiken maailman legendoja, ja ilmeisesti omaan sukuun on kuulunut joku magiaa harjoittava henkilö.

Jotain Marssin jumalaa yritin saada esiintymään, ainoa seuraus oli, että kaveri astui naulan päälle koheltaessaan vintillä ...Tosin nyt talon omistaja on kuollut ja suku on riitautunut keskenään, mutta tuskin (toivottavasti) minulla ei ole asiaan osaa eikä arpaa. Mutta kirjan olisin halunnut pitää, ei vain viitsinyt kysyä isännältä, vaikka muuten sain ottaa vanhoja, homeisia esineitä mukaan, mitä vintiltä löysin
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.12.2006 22:46
Hei kaikki! Kirjoitan kirjaa aiheesta spiritismi. Homma on muuten hallussa, mutta haluaisin enää, että te, jotka olette spiritismiä joskus kokeilleet, kertoisitte minulle kokemuksistanne. Laittakaa mailia osoitteeseen queen-of-the-damned-@hotmail.com Koska kirja on varsin pitkä aikainen prosessi, jonka kanssa saataa mennä vuosiakin, tämä viesti ei vanhene, minuun saa aina ottaa yhteyttä! Kitos kaikille eukäteen.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.12.2006 22:50
Toivottavasti häntä(kin) kyetään auttamaan, kun kuitenkin kauniisti ja kohteliaasti pyydetään.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.01.2007 10:34
sanonpahan vain että edes leikillä ei kannata kokeilla, tuossa muiden wiccapapittarien kanssa manattiin kaksi erittäin vaikeaa ja pahaa henkeä erään ihmisen talosta. tämä oli kokeillut spiritismiä.

älkää kokeilko siis, ellette osaa kunnolla manata pahoja henkiä pois.

tuolla talossa oli mm peilit menneet tuosta vaan rikki, tuoleja kaatunut itsestään, lautasia särkynyt lattialle, hanasta tullut verta, tauluja tippunut ja jopa kyseisen ihmisen vaatteet kirjaimellisesti kävelleet ulos kaapista. haluatteko todella kokea näitä?

henkiin saa paremmillakin keinolla yhteyttä, lähettäää minulle mailia kuunsilta3@luukku.com jos haluatte tietää lisää, osaan myös auttaa kaiken näköisissä henkiongelmissa (olen ylemmän tason aluepapitar keskiuudenmaan wiccacovenissa)
  • Lähetetty: 14.01.2007 19:12
Minä olen hyvin kauan ollut spiritismistä kiinnostunut, ja omia kokemuskiakin löytyy. Vaikkakaan eivät mitään kovin antoisia, sillä porukka ei ole ollut ihan mukana, tai on pelännyt liikaa ennen kuin mitään on edes tapahtunut. Yksinkin olen kokeillut, mutta kyllästyin aika pian. Minusta olisi hienoa joskus kokeilla sellasella porukalla, joka tosissaan uskois spiritismin toimivuuteen, eikä pelästyisi pientä kolahdusta tai kynttilänliekin lepatusta.. Saattaa jäädä haaveeksi minulla, mutta aina voi haaveilla...

Vaikka olen hyvinkin tietoinen spiritismin vaaroista ja muusta sellaisesta, olen tutustunut aiheeseen hyvin ja teen siitä omaakin kirjaa, kuten edellä mainostinkin, mutta silti jollain sairaalla tapaa aihe vetää minua puoleensa, ja haluaisin todella kokeilla, kunnolla.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.01.2007 20:14

Lainaus: Beheaded

Sinä tuskin olet lukenut Mooseksen kuudetta ja seitsemättä kirjaa, sillä tämä meidän tuntema "Musta Raamattu", kun ei niitä ole.

Yläasteen uskonnonopettajallani oli sellainen. Eipä siellä kai mitään mielenkiintoista ole, vaan jotain loitsuja.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.01.2007 21:37
thesalaisuus ei sitten tule itkemään seurauksia, omapahan on valintasi
  • Lähetetty: 15.01.2007 18:47
thesalaisuus ei aijo itkeä. Ei mutta oikeesti, ehkä mieleni on hieman (tai hieman enemmän) kieroutunut, kun ihan kahmin tämänkaltaisia asioita puoleeni. En ole ikinä pelännyt mitään yliluonnollista, päin vastoin, ne vain vetävät minua puoleensa, kiehtovat minua valtavasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit