Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa
Kutan sanoin, kuunsilta.
Jokainen uskokoot siihen mihin haluaa, ei se keneltäkään ole pois.
Ei siis syytä loukkaantua.

On totta, ettei ihminen ole saari. Mutta kuolleista ihmisistä saa rakennettua hyvän lautan.

• Vastaa

Lainaus: Kuunsilta

niinhän ne ihmiset yleensä tekevät, eivät usko mihinkään mitä ei näe

Niinhän ne ihmiset tekevät, uskovat henkiolentoihin ja muihin satuihin, jos eivät pysty järjellä selittämään näkemäänsä. Valitettavasti kaikelle on olemassa selitys, vaikka sinä tai minä ei sitä nyt pystyisikään antamaan.

Minä asetan kovan linjan hurmoskristityt ja wiccaan sun muihin henkimaailman juttuihin uskovat aivan samaan kategoriaan: höpöjuttuihin hurahtaneet. Sama jätkä, eri verkkarit.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
"Minä asetan kovan linjan hurmoskristityt ja wiccaan sun muihin henkimaailman juttuihin uskovat aivan samaan kategoriaan: höpöjuttuihin hurahtaneet. Sama jätkä, eri verkkarit."

Hyvin sanottu.

On totta, ettei ihminen ole saari. Mutta kuolleista ihmisistä saa rakennettua hyvän lautan.

• Vastaa
Kun harjoitin spiritismiä ensimmäisen kerran, kaikki meni ihan ok, ei tapahtunut mitään kummallista. Mutta sitten, kun lopetimme, tapahtuijotain. poltimme laudan niinkuin kuuluu. Ystäväni piti sitä kädessä, ja minä tuikkasin tuleen ala reunasta. Liekit alkoivat nuolla paperia, mutta seuraavassa hetkessä lauta oli kadonnut, aivan silmiemme edestä. Siitä sitten vaan järjellä selittämään...

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Ja Uri Geller taivutteli ajatuksillaan telkkarissa lusikoita noin 20 vuoden ajan ilman, että kukaan sitä pystyi selittämään. Lopulta kuitenkin mies myönsi kusettaneensa. Huhhahhei ja rommia pullo.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Mä olen todella kiinnostunut kaikesta spiritismistä ja jne.
Olen tutkinut asioita monen vuoden ajan.
Olen myös pelannut spiritismiä ainakin 100 kertaa ja on tapahtunut vaikka mitä asioita. Kerran kun pelasin olimme kavereiden kanssa yhden kaverin luona niin olimme jo pelanneet vähän aikaa kun rupesi kuulumaan kamalaa koputusta alakerrasta ja varjot lupesivat liikkumaan ihmeellisesti jne . Täytyy myöntää että se oli kyllä aika karmivaa ...
  • Vastaa
En kamalasti uski Jumalaan , mutta saatanaan kyllä ... En sillä että olisin saatananpalvoja tai jotain mutta minusta tuntuu hieman siltä .
  • Vastaa
Tiedättekö sivuja joissa oikeasti löytyisi faktaa kaikestä Henkimailmasta jne . : D
  • Vastaa

Lainaus: Emupa

En kamalasti uski Jumalaan , mutta saatanaan kyllä ...

Hmm, miten voi olla saatana jos ei ole jumalaakaan? Vaikka en ole riparia käynyt, niin sen verran tiedän (tai luulen tietäväni), että eikös saatana alunperin ollut yksi jumalan enkeleistä, vai miten tämä homma menikään..? Mutta, jotain siihen suuntaan kuitenkin.

Lainaus: Emupa

Tiedättekö sivuja joissa oikeasti löytyisi faktaa kaikestä Henkimailmasta jne . : D

No googlettamallahan kaikennäköstä löytyy, mutta netin teksteistä ei ikinä voi olla niin varma, että mikä on totta, mikä täyttä potaskaa. Minä suosittelen sinua käymään kirjastossa.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

saatana alunperin ollut yksi jumalan enkeleistä, vai miten tämä homma menikään..? Mutta, jotain siihen suuntaan kuitenkin.

Niin siis asiahan oli niin tietojeni mukaan, että Saatana oli Jumalan lempi enkeli ennenkuin jotain petti hään. Ja sit siit tuliki saatana. tiedot on vähän vajaita mulla joo.. : mut sitä ei kerrota riparilla ;>>

Sitten spiritismistä. En tykännyt itse ollenkaan kun on toiminut, muutamaan kertaan olen sitä "harrastanut" ja jälkiseurauksina on ollut outoja ääniä luultavasti pään sisässä ja sitä déja vú ilmiötä (miten nyt ikinä kirjoitetaankaan..

Kiittäen ja kumartaen Immortality.

Kiittäen ja kumartaen ~~Immortality

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.