Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa
Lainaus: Faith Black ennemmin vaikka hotellin katolta alas).

Pitää pitää tarkka vara, ettei se mene noin pitkälle.
Vuosia sitten kokeiltiin useita kertoja, mutta se ei valitettavasti toiminut. Olis kyllä kiinnostavaa kokeilla uudestaan. Deja vu on mulle vanha tuttu. Niitä tuntemuksia tulee ihan joka viikko.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Olen kokeillut usein. Se on hauskaa. Ei mitään kummempaa, kerran kokeilin "riipus-spiritismiä" ja se valitettasti vastasi kyllä, kun kysyin oletko paha ? (multa voi kysyä lisää riipus-spiritismistä..) Joo ja Poison tossa sanoi että Deja vu on sillekkin tuttu, niin kyllä minullekkin. Melkein jokapäivä tulee sellasia vastaan..

Death is alive.

• Vastaa
Onko se riipus-spiritismi sitä jota tehdään esim langassa riippuvalla sormuksella?

pimeys=hulluus

• Vastaa
Oon kokeillu muutaman kerran, mutta ikinä ei ole toiminut.
  • Vastaa
En ole kokeillut, vielä, mutta kovasti haluaisin.

"Oh, no tears please. It's a waste of good suffering."

• Vastaa
poison

Joo, Tosin siinä ei ole pakko olla sormusta, itse tein sen kultaisella rubiinikoristellulla ristillä.. (vai mitä timantteja ne nyt olikaan..)

Death is alive.

• Vastaa
en oo

Prkl haluun huulilävärin ;><3

• Vastaa
Zettel: Kysytäänpäs sitten: Kuinka se tehdään?

"Oh, no tears please. It's a waste of good suffering."

• Vastaa
Lainaus: Zettel itse tein sen kultaisella rubiinikoristellulla ristillä.. (vai mitä timantteja ne nyt olikaan..)

Hemmetti, ei mulla oo varaa tommosiin Vanhat kultasormuksetkin on jääneet "kaniin". Eiks pentagrammi kävis?

pimeys=hulluus

• Vastaa
Poison: Olen kyllä asiaan ihan vihkiytymätön, mutta veikkaisin että pentagrammin pitäisi käydä koska onhan sekin yleisesti käytössä uskonnollisena symbolina. Mutta se joka tietää asiasta oikeasti niin saa tulla sanomaan.

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, Immortal, Chrystalis, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!