Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.09.2006 17:31
Déja vú, sangen mukava "ilmiö" Itse olen sen monen monta kertaa nähnyt, kokenut, miten se nyt sanotaankaan. Onko täällä muilla Dèja Vú:sta kokemuksia? Olisi mukava tietää...
Kirjoittanut: Black Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Black Wolf
  • Lähetetty: 07.09.2006 17:33
Noh, yks kaveri on "pelannu" sitä sen joidenki kavereiden kanssa.
Yks niistä oli saanu ruhjeen käteensä (ei sanonut miten) ja toinen näki pitkään painajaisia.. Muuta kaverini ei sitten kertonutkaan..
Kirjoittanut: Darksidezero (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2006 19:33
Lainaus: Beheaded Musta Raamattu, joka on lainattavissa kirjastoista ja jonka hyvin todennäköisesti on suomentanut natsikuningas Pekka Siitoin, sisältää vain ******. Se ei ole Musta Raamattu. Kaukana alkuperäisestä.

Tuntemamme Kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja eivät ole kuudes ja seitsemäs mooseksen kirja.

Toki asioita tapahtuu, kun spiritismiä oikeaoppisesti harjoittaa. Sehän se tarkoitus onkin. Saada yhteys, merkki ja toteuttaa oma, yksilöllinen päämääränsä. On demoneita, on. Mitä sitten? Elämä tietämättömyydessä ei ole elämisen arvoista. Mielipuolinen tanssi rajojen välillä, "sivistyksen" koskemattomissa taasen on. Kukin tavallaan, mutta kuten aikaisemmin jo sanoin: Kirjoista ei löydy kaikkea.

On olemassa asioita joita korva ei kuule, silmä ei näe. Pelko tuntemattomaan on varmasti aiheellista ja suotavaa, mutta hyvin rajoittavaa. Oscar Wilde oli fiksu mies. "Tunteidensa valtias on kuninkaiden kuningas."

Toki mielisairaala on viimeinen paikka minne haluasin mennä.
Ja toki pelko tuntemattomaan on aiheellista. Ja kuka edes tietää mikä on se alkuperäinen "musta raamattu". Osaatko sinä sanoa tarkalleen kuka sen teki?
osaatko sinä sanoa tarkalleen mitä se sisältää? ei en luule että voit.
Kuka tietää että raamatun jälkeen jollakin välähti että siitä voisi tehdä toisenlaisen version? Koko musta "raamattu" saattaa vain olla pelkkää puhetta!

Jonkun mukaan se oli lahja jumalalta moosekselle.
Joidenkin mukaan se oli wiccojen keittiö kirja.
Versioita on vaikka kuinka paljon.

On vain pelkkiä huhuja mistä se tulee ja kuka sen on tehnyt.
Kellään ei varmaan voi olla suoraa vastausta. Jollei joku pysty tuomaan sitä ja sanoa "minä tein tämän!" ja kertoa sen mikä spiritualismin aiheuttaa.
Totta kirjoista ei löydy kaikkea, suurin osa niistä voi olla jopa valeita!
Ainoa totuus olisi etsiä se jolta tieto on vuodatettu paperille.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • • Muokkasi: Beheaded
  • Lähetetty: 08.09.2006 09:28
Kukaan ei tiedä mitään tarkalleen. Voidaan vain olettaa ja perustella näkökantamme kyllin hyvin, ja ehkä hyväksyä se jokin näennäisenä totuutena. Mustalla Raamatulla ei ole mitään tekemistä wiccojen, tai muiden hippien kanssa eikä Jumala antanut sitä Moosekselle. Ja kyllä, Osaan sanoa tarkalleen mitä se sisältää.

What is this nonsense?!

Olen nähnyt valokopion ns. alkuperäisen nykyaikaistetusta versiosta, ja voin sanoa, että jo yksi sivu kertoi riittämiin tuomitakseni kirjastoversion. FLY LIKE A HAND! MADE GOD!

Kukaan ei pidä skeptikoista.
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2006 20:33
Lainaus: Black Wolf Noh, yks kaveri on "pelannu" sitä sen joidenki kavereiden kanssa.
Yks niistä oli saanu ruhjeen käteensä (ei sanonut miten) ja toinen näki pitkään painajaisia.. Muuta kaverini ei sitten kertonutkaan..

Mun kaverin tutut oli ''pelannut'' Ja sille yhelle tuli haava käteen ja toinen näki pitkään painajaisia...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.09.2006 13:28
Minäkin olen kokenut déja vú'n monta kertaa, ensimmäisen kerran joskus kolmisen vuotta sitten.
Spiritismiä en ole kokeillut/pelannut, kiinnostaisi kyllä erittäin paljon, senkin uhalla, että joutuisin mielisairaalaan (en minä sinne aio joutua, ennemmin vaikka hotellin katolta alas).
Kirjoittanut: Black Wolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2006 19:03
Lainaus: Faith Black Minäkin olen kokenut déja vú'n monta kertaa

Kuin myös.

Lainaus: Night Cat Mun kaverin tutut oli ''pelannut'' Ja sille yhelle tuli haava käteen ja toinen näki pitkään painajaisia...

Luulen, että puhumme samasta tapahtumasta, vai?

Noh, takaisin aiheeseen.
Olisin itsekin kiinnostunut kuulemaan muiden tarinoita spiritismistä ja myös pelaamaankin sitä, vaikken myöskään minnekkään mielisairaalaan tahtoisi..
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.09.2006 19:31
Koko ikäni olen kokenut déja vú ilmiöitä. Välillä tiheämpään, välillä harvemmin. Viimeksi tänään.

Spiritismiä olen kokeillut moesti, mutta se ei ole vielä toiminut. Uskon silti vakaasti, että se voi toimia.
Mitä olen säännöistä kuullut: ei saa kokaan kysyä kuka siellä on tai pyytää henkeä todistamaan voimansa.

Korteista katsomista on kokeiltu, mutta omin juttuni on
i-ching kolikot. Molemmat on toiminu.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 30.09.2006 22:48
spiritismi on kiinnostanut minuakin viimeiset pari vuotta, mutta vielä en ole kokeillut, Ja toisaalta... asiat jota siitä olen kuullut ovat olleet vaan huonoja.

Ystäväni kertoi sellaisestakin tapahtumasta kun, (spiritismissä missä sanat muodostuvat laudalle), oli ilmestynyt teksti " viimeinen huoneesta poistuva kuolee".
Kaikki osaanottajat tietysti säikähtivät ja juoksivat huoneesta, viimeisenä tullut kompastui kaatui juuri ennen ovea, ja kuoli.
Kirjoittanut: maggis (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2006 17:54
Haluaisin joskus kokeilla koko juttua..Mutta epäilen että kaikki mitä pelin aikana tapahtuu voikin olla vain mielikuvitustamme. Asioita mitä vain kuvittelemme ja ne mitä olemme muilta kuulleet asiasta voi yhtä hyvin olla keksittyä sillä laitatteko te aina henkilön valheenpaljastuskoneeseen kun hän sanoo jotain? enpä usko.. Kaikki huhut spiritismistä voi olla vain keksittyä ja pelkän legendan yllä pitämistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit