Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: phaeryen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.05.2011 13:00
Minä olen tämän nimenomaisen keskustelun suurin fani! Jatkakaa ja jättäkää narisevat vanhat kalkkikset omaan arvoonsa.

Jos/kun pelaatte spiritismiä niin olkaa ystävällisiä, ja ottakaa kuvia!!!! paljon kuvia! ja laittakaa ne kaikki nähtäville tähän ketjuun, jookos.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.05.2011 21:21
^Ööö....mitä? Eikö se pilaisi vähän niinkuin tunnelmaa kun Saatanalle huudetaan ja yksi räpsii kuvia.
Kirjoittanut: phaeryen (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2011 01:37
Näin voi tietysti olla, mutta mieti jos vaikka kameralle onnistuisikin tallentamaan oikean, rituaalin paikalle houkutteleman kummituksen tai demonin, jota ei paljain silmin pysty näkemään ollenkaan, mutta kamera saisikin tuon olennon tallennetuksi! =O
  • Lähetetty: 19.05.2011 09:54
....... Riiiiiiight. Joku on katsellut liikaa kummitusjahtaus-ohjelmia.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2011 16:55
Ite oon kokkeillu piritismiä mutta ei oo tapahtunu mittää. Uskon et on vaan niitte joittenki keksimä juttu.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2011 18:23

Lainaus: Beheaded

Helpommalla pääset, kun otat puhelimen ja alat soittelemaan summassa tuntemattomiin numeroihin. Varmasti vähemmän harmia
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2011 22:28
En lähtisi tuota ns. kokeilemaan. Minusta henkiä ei pidä häiritä turhan päiten ihan vaan nähdäkseen että onko toisella puolella joku. Itse uskon että on, omien kokemusteni (joita en tässä halua lähteä jakamaan) perusteella. Uskontoni tosin ei tunnusta kristinuskon saatanan olemassaoloa, mutta mistä sen tietää: pahoja henkiä ja riivaajia on niin montaa sorttia ja niitä asioita kuitenkin tapahtuu. Näinpä olen tyytynyt siihen, että rukoilen aina jos herää tarve saada yhteys henkimaailmaan. Epäusko on ehkä vaarallisin illuusio ikinä. Ja koska aistin vahvaa negatiivista energiaa, en jatka aiheesta enempää. Mutta älkää hyvät ihmiset lähtekö tulella leikkimään vain kokeilun halusta, on niitä mukavampiakin tapoja päästä hengestään...
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2012 14:41
Pari kertaa on harrastettu Spiritismiä. Ja se on toiminut mukavasti
Kokeilkaa vain, se on ihmeen mukavaa x)
  • Lähetetty: 17.01.2012 21:37

Lainaus: Hohoton

piritismiä

Just say no. (no sori sori, go murteet)

Itse aiheeseen, en tiedä olenko jo vastannut. Olen kokeillut, ei tapahtunut mitään. En tunne tarvetta testata uudestaan.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.03.2012 14:47
vanha opettajani on täysin yliherkkä spiritismin suhteen. Hän pitää vähintään kuusi saarnaa vuodessa jotka koskevat noitia, taikuutta ja spiritismiä. Se on "pimeälle puolelle menemistä" ja "jumalan kieltämää" ja mitä kaikkea... Noituus on kaiken pahan alku ja juuri... Tsiisus. Aika järkyttävää. Itse olen alitajuntaisesti peloteltu spiritismin suhteen niin paljon, että en uskaltasi edes kokeilla- kauhea fobia. Joskus meinasin ostaa wicca-kirjan ja yhtäkkiä open kasvot alkoivat pyöriä päässä ja jätin kirjan hyllyyn. Olen ikuisesti katkera.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit