Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa
En ole pelanut spiritismiä mutta olen ajatelut sitä kokeilla.hyvä ystäväni on pelannut peliä ja on yrittänyt käänyttää päätäni ettei pitäisi kokeilla.He olivat pyytäneet hengeltä merkkiä ja sen seurauksena peili oli tippunut seinältä ja mennyt tuusannuuskaksi...

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa
Turhaa jännityksen etsimistä ja lopulta oman elämän pilaamista. Ei pidä olla liian utelias.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa

Lainaus: CybellaTraurig

Turhaa jännityksen etsimistä ja lopulta oman elämän pilaamista. Ei pidä olla liian utelias.

Joo, samaa mieltä. Turhaa ajanhukkaa... Kannattaa keskittyä tärkeämpiin juttuihin.. Itsekin kyllä aikoinaan eksyin tutustumaan ko. aiheeseen, mutta voin sanoa että siitä ei mitään hyvää seuraa.

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Vastaa
Niin, jännitystä löytyy varmaan muualtakin.Mutta myönnän,että olen pari kertaa pelannut.Mitään karmivaa ei tapahtunut,lukuunottamatta lasin liikkumista,ilman,että kukaan edes piti sormiaan siinä.Eli henki tai sitten jokaisen oma ajatuksen voima oli niin suuri,että lasi liikkui.

Henkimaailmaan,jos haluaa,saa yhteyttä muullakin tavalla.Spiritismi ehkä huonoin keino tähän hommaan,jos haluaa henkien kanssa "leikkiä."

Olen asunut vanhassa talossa,jossa ei tarvinnut henkiä houkutella vaan talossa asui henki/-iä...)Se ei ollut kovin kivaa,ainakaan alkuun.Talo oli v.1930 rakennettu ja huhujen mukaan ollut joskus myös poliisilaitos(mene ja tiedä!?).Loputa totuimme siihen emmekä välittäneet oudoista äänistä tai esineiden katoamisista yms...Muutimme kuitenkin lopulta pois talosta-emme henkien takia,vaan muun syyn takia.

Mutta ei henkien kanssa kannata alkaa leikkimään,jos ei ole varma mitä tekee.

Minä en sinua luonut vaan sinä loit minut ja annoit minun luoda sinut

• Vastaa
ei oo muuta ku vaa huonoja kokemuksia. se yksi kerta riitti.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Pikkulikkana joskus vanhempienserkkujen kanssa kokeiltiin. Ei toiminu ku ainakin mua alko pelottaa niin vimmatusti, et lopetin ja painuin ulos auringon valoon. Myöhemmin ei ole tehny mieli kokeilla, sillä se pikkulikkana koettu kauhu oli ja on edelleen liikaa.

"Knowledge is power, but ignorance is a bliss"

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Muokkasi: Valkyria
  • Vastaa
ite en muista kyl mitään siitä illasta. en mitään. tiedän vaa sitä et muut ovat olleet psykiatrisel osastol, yks teki itsemurhan ja toinen kuoli yhtäkkiä johonkin. ja se talo.. no siitäki jtn pahaa mut en muista kovin mtn. mut hei alamäkee sen jälkee elämä on menny. vaik en noihin taikoihin ja semmoisiin usko mut onse kyllä kummaa jos yhtäkkiä kaikkii muuttuu. kaikki olimme elämää rakastavia iloisia tyttöjä, koulus meni hyvin, ystäviä oli paljon. Mut sit yhtäkkiä kaikki kokee masennusta ja kaikenlaista muuta.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Muokkasi: RottenBanana
  • Vastaa
En oo pelannu... enkä kyllä tod. aiokkaan... ikinä!
Niitten huhujen perusteella mitä sen pelaamisen jälkeen tai aikana on tapahtunu... hui kauhia. :S
  • Vastaa

Lainaus: Valkyria

yks teki itsemurhan

Otan osaa.

-HUI kuulostaa kamalalta, en aio kokeilla

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Olen kokeillut, ei tapahtunut yhtään mitään. Sitä hetki niinko koitettihi pelailla mut koska mitää ei tapahtun, turhauduttiin ja todettiin henkimaailman olevaisuus olemattomaksi.

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, emanon). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!