Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.02.2007 16:58

Lainaus: Immortality

mut sitä ei kerrota riparilla ;>>

Ei se vissiin opetussuunnitelmaan kuulu, mutta kaverit kun riparilla kävivät niin kysyivät jotain aiheeista, ja kyllähän se pappi sitten kertoi. (jos se on pappi joka niitä opettaa?)
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2007 09:27
äh, mie toivon ettei miun henkilökohtaisesti tarvi nähdä mitään tyhmää mitä tapahtuu jota ei voi selittää. en usko oikeastaan mihinkään tollaseen, ja jos jotain pälliä tapahtuisi,niin mie menettäisin järkeni, ellen olisi jo menettänyt.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 22.02.2007 11:15
Tuos oli pari sivua sitten puhetta tuosta riipus-spiritismistä.
Automaattikirjoituksen voi kans lisätä asiaan.

ihmiset ajattelee toisinaan vähän liikaa sillä toisella aivopuoliskolla. Mä en koe mitään "yliluonnolliseksi", kaikki mikä tapahtuu kuuluu luontoon. huijareita löytyy aina, Jeesuksesta Criss Angeliin. näitä tapahtumia ja asioita löytyy niin paljon, mä en voi mitenkään uskoa että kaikki on huijausta.

mut takas spiritismiin.
En oo koskaan kokeillut, eikä kiinnosta kokeillakaan. Automaattikirjoituksen tiedän kyllä varsin hyvin, enkä oikein osaa sulattaa kokemaani itsesuggestioksi.

ottakaa käyttöön se toinenkin aivopuolisko, niitä kun kaikilta pitäisi kaksi löytyä.
Kirjoittanut: LivingDeadDoll (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.03.2007 14:14
itse olen pelannut monet kerrat kavereiten kanssa ja yksin.
ekalla kerralla kun pelasin niin olin et mitä hemmettiä x_x
ja meil se on toiminu hemmetin hyvin kun ollaan saatu koputuksii ja kaiken laisii merkkei 8)
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.03.2007 16:18
Minä en ikinä lähtis kokeilemaan. Ei minua pelottais kokea tuommosia asioita, mutta minua ei kiinnosta kuttua jotai pahaa henkee itteni luokse. Ihmiset on liian uteliaita. Pitäs tyytyy siihen, että on vaan ihminen ja kaikkee ei tarvii tietää. Puhuttii tästä kripalla tosi paljon, ja kaikki pääty sen keskustelun jälkee siihen että leikkimiset tuommosten asioiden kanssa jääköön. Mutta jokainen tyylillään, ihan sama minulle jos joku tykkää leikkiä tuolleen
Kirjoittanut: riiduuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2007 15:48
Oisko kellaa kunnon kuvausta millane se lauta on ja mitä siihe pitää kirjottaa ku mä en osaa selittää ja yks tyyppi haluu tietää xD
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.03.2007 19:44
riiduuu: googleta sanalla ouija-board tai ouija, ja näytä kuvaa
Kirjoittanut: helvetinkoira (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2007 00:37
Saatana on kristinuskon keksimä juttu. Saatananpalvojatkin uskoo ristittyjen jumalaan ja ne taistelee ristittyjen jumalaa vastaan oman saatanansa kanssa x3 Ne haluaa että saatana on herra iso herra eikä se nimetön jumala.

Olen pelannut spiritismiä kaverini kanssa mooonet kerrat. Ollaan jopa piirretty henkien kanssa x3 Mitään mahtavaa superia ei ole tapahtunut. Ei edes kynttilän liekkiä ole henget liikauttanut.
Kirjoittanut: jennuli3 (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2007 21:09
Hei! Spiritismi on jotkut koittanut ja joutunut mieli sairaalaan koska he ovat uskoneet niin paljon peliin että ovat pelanneet sitä hengeltä! Jos sitä koittaa niin rupeaa uskomaan peliin ja kuule harhoja ja semmoisia ja sitten rupeaa sekoamaan ja sekoamaan eikä enään tiedä mitään! JOTEN ÄLKÄÄ KOITTAKO!
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.06.2007 21:14

Lainaus: jennuli3

Hei! Spiritismi on jotkut koittanut ja joutunut mieli sairaalaan koska he ovat uskoneet niin paljon peliin että ovat pelanneet sitä hengeltä! Jos sitä koittaa niin rupeaa uskomaan peliin ja kuule harhoja ja semmoisia ja sitten rupeaa sekoamaan ja sekoamaan eikä enään tiedä mitään! JOTEN ÄLKÄÄ KOITTAKO!

Jokainen on erilainen. Ei sitä voi toisilta kieltää jos he haluavat eikä kaikille niin käy.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit